دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: هدفمان در فدراسیون ایجاد تیم اداره کننده قوی است به همین دلیل مشغول تغییر و تحولاتی در فدراسیون هستیم.

احسان باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه آیا نفر جدیدی برای جایگزینی فاطمه پوستین دوز نایب رئیس بانوان فدراسیون مشخص شده است یا خیر گفت: سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی آن هستند ما در فدراسیون تنیس روی میز به این نتیجه رسیدیم که برای پیشرفت تغییر و تحولاتی در فدراسیون ایجاد کنیم.
آوردن ابراهیم علیدخت به عنوان دبیر کمیته فنی و سر مربی بزرگسالان نمونه ای از عملی کردن تصمیممان بود، برای سمت نایب رئیس بانوان فدراسیون هم مشغول بررسی هستیم و به زودی تکلیف این سمت مشخص خواهد شد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که ماجرای حاشیه ایجاد شد در خصوص نهار ندادن به مربیان حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان که هم اکنون در باشگاه انقلاب در حال برگزار ی است چیست؟ بیان کرد : خودتان می گویید حاشیه من از خبرنگاران می خواهم که به دنبال این ماجراها نباشند، موضوع نهار مسئله جدی نبود امروز هم مسابقات برگزار شد و به همه مربیان هم نهار دادیم و مشکلی نبوده است.

وی خاطر نشان کرد : پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان ، رقابتهای انتخابی جوانان را برگزار می کنیم.
سپس مسابقات پیشکسوتان بانوان و به همین ترتیب پیکارهای مختلفی را پیش رو داریم.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در انتها به اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی فرانسه اشاره کرد و در این باره گفت: تیم ملی کشورمان با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، مهران احدی و حمید رضا طاهر خانی هم اکنون در اردوی بابلسر هستند،‌ اردوی مجارستان هم از 12 اردیبهشت آغاز می شود تا برای مسابقات جهانی فرانسه آماده تر شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار