فرمانده انتظامي شهرستان سراوان گفت: چهار سارق به عنف در شهرستان سراوان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد علي كاظمي افزود: اين سارقان چندي پيش با استفاده از يک دستگاه خودرو پرايد خودروي ديگري که دو سرنشين زن و مرد داشت را در محدوده بزرگراه خليج فارس متوقف و پس از ضرب و جرح طعمه هاي خود با تهديد از آنان مدارک شناسايي و وجه نقد و اموال آنان را سرقت كردند.
 
وي اظهار داشت: بدنبال اعلام شكايت مالباختگان و پس از بررسي هاي اوليه پليس تيم ويژه از كارآگاهان پليس آگاهي رسيدگي به اين پرونده سرقت و اخاذي را در دستور كار خود قرار دادند .
 
سرهنگ كاظمي خاطر نشان کرد: ماموران پليس آگاهي با شگردهاي خاص پليسي و اقدامات اطلاعاتي موفق شدند يكي از سارقان و زورگيران به نام بهروز را شناسايي و دستگير كنند .
 
وي افزود: اين مظنون كه در ابتدا قصد منحرف كردن تحقيقات پليس را داشت وقتي با مالباختگان مواجه شد و بامدارك و شواهد بدست آمده پليس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت با همدستي سه نفر ديگر به نام هاي "مرتضي م"، " زاهد م" و "جواد م" به دست به اين سرقت زده اند.
 
فرمانده انتظامي سراوان در پايان گفت: با اخذ مجوزهاي قضايي لازم و طي هماهنگي با مقامات قضايي پس از شناسايي محل اختفا مجرمين دو نفر ديگر از آنان دستگير و براي سير مراحل قضايي به مراجع ذيصلاح تحويل داده شدند همچنين تحقيقات بيشتر پليس براي شناسايي و دستگيري چهارمين سارق همچنان ادامه دارد./ز

برچسب ها: سارق ، سراوان ، عنف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار