نماینده ویژه رییس جمهوری در طرح های مهر ماندگار گفت : با هدف تکمیل و آبگیری سد گلورد در موعد مقرر ، مجوز انتشار 230 میلیارد ریال اوراق مشارکت برای این طرح بزرگ عمرانی از طرف دولت صادر شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، علی اکبر محرابیان در جلسه بررسی مشکلات مربوط به احداث و تکمیل سد گلورد ، یکی از طرح های مهر ماندگار مازندران افزود اگر این طرح در زمره طرح های مهر ماندگار قرار نمی گرفت ، به طور سالانه مبلغی در حدود 30 میلیارد ریال اعتبار به آن تعلق می گرفت و تکمیل و بهره برداری از آن ، سال ها بطول می انجامید .

وی بیان داشت : دولت با علم به تاثیر فراوان این طرح در سامانه آبرسانی شهرهای شرق مازندران و همچنین کمک فراوان این سد به توسعه کشاورزی منطقه ، در سال های اخیر بودجه های متعددی را به آن اختصاص داد و موجب رسیدن آن به مرز آبگیری و بهره برداری شد .

نماینده ویژه رییس جمهوری در طرح های مهر ماندگار افزود : پیشرفت این پروژه با توجه به بودجه های تخصیص داده شده مورد رضایت نیست و باید تلاش شود در زمان بندی مشخص شده ، این طرح آبگیری و یکی از آرزوهای دیرینه مردم مازندران براورده شود.

محرابیان ادامه داد : دولت مصمم است طرح های مهر ماندگار را تا پایان عمر دولت به اتمام و یا مرز بهره برداری برساند و از این پس از طرحی از این فهرست به پیشرفت مورد نظر در مراحل مشخص نرسد ، از فهرست این طرح ها کنار گذاشته خواهد شد .

وی گفت : استفاده از نیروهای بیشتر و دادن سرعت بیشتر به کار می تواند یکی از راه های رسیدن به اهداف مورد نظر باشد و لازم است پیمانکاران این طرح ها ، به تعهدات خود عمل کنند ./س

برچسب ها: مشارکت ، سد ، گلورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.