نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلم خوب به عنوان یک مراقب و ناظر همیشه بیدار می‌تواند تربیت نسلی را عهده‌دار شود تا با تکیه بر علم بتوانند جامعه را از وابستگی نجات دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین عاملی که در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) و فرهنگیان استان سخن می گفت افزود : اقتدار و عظمت سپاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم .

وی امنیت و بالندگی کنونی کشورمان را مدیون سپاه عنوان کرد و گفت : سپاه ایران با دستاوردهای جدید در عرصه های مختلف توجه دنیا را به خود جلب کرده است و دشمنان همیشه از این نیروی عظیم ترس و واهمه شدیدی دارند .

نماینده ولی فقیه در استان در سخنان دیگر مهمترین وظیفه معلمان را آموزش و تربیت انسانهای فرهیخته عنوان کرد و افزود : معلمان باید در جهت ارتقاء تربیتی و انتقال یافته های جدید علمی به نسل امروز و نسل های بعدی کوشا باشند .

حجت الاسلام و المسلمین عاملی پیشرفت های علمی بدست آمده توسط جوانان کشورمان را در سایه تعلیم و تربیت معلمان دلسوز و آینده نگر عنوان کرد .

وی گفت : مسئولان کشور باید توجه ویژه ای به قشر فرهنگیان جامعه داشته باشند چون این قشر آگاه با آموزش نیروهای متخصص و کاردان آینده کشور را تضمین و در مسیر رشد و شکوفایی قرار می دهند . /س

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، علم ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.