نمایندگان مازندران در لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، در هفته هشتم دور دوم این رقابت ها مقابل حریفان به میدان رفتند و با نتایج کسب شده ، برای کسب سهمیه حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور امیدوار باقی ماندند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، در این رقابتها در ورزشگاه هفتم تیر بابل ، تیم هیات فوتبال این شهر میزبان تیم پارس فوتبال چالوس ، دیگر مازندرانی این رقابت ها بود که در پایان با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود را بدرقه کرد .

در این دیدار که با حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد ، بابلی ها که با مربیگری رضا حاج اسبوئی در این رقابت ها شرکت کرده اند ، با گل های بهزاد حسین پور و محمد مظفری چالوسی ها را دست خالی به خانه فرستادند .

تیم هیأت فوتبال بابل با این پیروزی 14 امتیازی شد و خود را به رده سوم جدول رده بندی رساند و

تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس نیز با این شکست 12 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط ، به رده چهارم جدول رده بندی رسید .

تیم فوتبال شهرداری جویبار برگزار کننده دیگر مسابقه مازندرانی ها در این هفته بود که مقابل تیم شموشک نوشهر قرار گرفت و با پیروزی برابر میهمان خود ، به صدرنشینی در این رقابت ها ادامه داد .

در این مسابقه که در جویبار برگزار شد ، جویباری ها با هدایت ابراهیم طالبی موفق شدند نوشهری ها را با یک گل شکست دهند .

در این مسابقه که حدود هزار نفر از آن دیدن کردند ، مجتبی بابائی زننده تنها گل این مسابقه به نفع تیم شهرداری جویبار در دقیقه 35 بود .

تیم شهرداری جویبار با برتری در این دیدار 17 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پیام صنعت آمل ، صدرنشین این رقابت ها باقی ماند ./س

برچسب ها: دوم ، فوتبال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.