نخستین جشنواره موسیقی نواحی خلیج فارس امشب و با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد از نخستین جشنواره ملی موسیقی نواحی خلیج فارس در خراسان شمالی؛ابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام دبیراین جشنواره با اعلام خبرفوق گفت: این جشنواره که به منظور ارائه تولیدات و آثار هنری موسیقیایی با تکیه برموسیقی نواحی کشور برای آشنایی بیشتر مردم با این موسیقی از شب گذشته با رقابت هنرمندان در دو بخش تکنوازی و گروه نوازی آغازشد، امشب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

وی اضافه کرد: 64 گروه و تک نواز در این دوره از جشنواره شرکت کردند که پس از داوری اولیه از سوی هیئت داوران متشکل از هادی منتظری ، حسین حصاری و هوشنگ جاوید 3 گروه و 25 تکنوازانتخاب و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حیدری اظهارداشت: هنرمندان از استان های قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در تالار آفتاب کمپ پتروشیمی به هنرنمایی پرداختند.

وی همچنین خبر داد: علاوه بر معرفی و تجلیل از برگزیدگان، مراسم تقدیر و یادمان بزرگان موسیقی مقامی استان و تجلیل از 10 هنرمند پیشکسوت را همزمان با اختتامیه خواهیم داشت./س

برچسب ها: جشنواره ، ملی ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.