فرمانده انتظامي شهرستان ورامين شرق تهران از شناسايي 4 باند سارقان منزل و سيم برق در محدوده روستاهاي علي اباد و احمد اباد کوزه گران در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در تشريح اين خبر گفت : در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با سارقان،ماموران کلانتري 20 باغخواص از ابتدا سال جديد موفق شدند، 11 سارق را شناسائي و دستگير کنند.
 
سرهنگ فلاحي اضافه کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل و سيم برق در سطح روستاهاي علي اباد و احمد اباد کوزه گران ،موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.
 
وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ، توانستند 4 باند سارقان منزل و سيم برق را شناسائي و مورد تعقيب و مراقبت قرار دهند.
 
اين مقام انتظامي گفت : ماموران در ادامه تحقيقات با شناسائي مخفيگاه اين افراد پس از هماهنگي با مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه 11 سارق را دستگير کردند.
 
فلاحي در ادامه با اشاره به کاهش چشمگير وقوع سرقت در سطح آن حوزه استحفاظي و رضايتمندي مسئولان و شهروندان حسيني نژاد اظهار داشت:متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس،به چند فقره سرقت اعتراف کردند. /ل

برچسب ها: سارقان ، منزل ، ورامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار