رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران امسال هم ، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را رقم می زنند و دشمنان را برای همیشه ناامید خواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، محموداحمدی نژاد در ورزشگاه تختی تبریز در دیدار با مردم این شهر گفت: دشمنان، شما ملت ایران را نشناخته اید، ملت ایران آذربایجان را دارد وتنها آذربایجانش کافیست طرحهای شما را نابود سازد.

وی افزود: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شعار فرموده مقام معظم رهبری با حرکت هوشمندانه و بزرگ ملت ایران که برخی می خواهند مانع حرکت ملت شوند، با تدبیر ملت شرایط سیاسی و اقتصادی را به نفع خود عوض می کند و حماسه می آفرینند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد:تمام طراحهای دشمن برای مایوس کردن وگرفتن امید از ملت ایران است که باید بایک حرکت انفجاری حماسی حرکت های دشمن را با خود دشمن در تاریخ دفن کنیم.

وی اضافه کرد: به فرض الهی انتخابات پرشوربرگزار خواهد شد ومردم انتخابات همگانی را رقم خواهند زد ، همه ملت و واجدین شرایط بیایند و با رای ملت، رییس جمهور مقتدر انتخاب شود و این مقدمه حماسه اقتصادی هم خواهد بود.

رییس جمهوری تاکید کرد: باید همه ایران را باهم بسازیم دست در دست هم که آرزوی امام راحل ، شهیدان و رهبری گرانقدر هم همین است.

وی گفت: دشمنان شکست خورده در عرصه های گوناگون از راه تزویر ونفاق وارد شده اند تا کشورهای دنیارادرگیر کنند ، باجنگ های مصنوعی کینه هاراشعله ور می کنند تا فضا را برای خودشان مهیا کنند.

وی افزود: ملت های جهان باید هوشیارباشند، ملتها یکی هستن،مرزبندی از طرف شیطان است برای سلطه به ملت ها .

احمدی نژاد اظهار کرد: استکبار با ایجاد جنگ در بین قومیتها بین کشورها کینه و دشمنی به وجود می آورد و امروز هم می خواهد ادیان را به جان هم بیندازد.

وی اضافه کرد: ایجادکینه بین مسلمانان و مسیحیان به خصوص در مصر و همچنین ایجادجنگ و کشتار در کشورهایی مثل عراق ،سوریه و پاکستان با هدف تکه تکه کردن این کشورهاست که ما از کارهای آنها اطلاع داریم.

وی همچنین بیان کرد : استکبار پول نفت ملت های مظلوم را تبدیل به اسلحه و بمب می کنند و بین مسلمانان و مسیحیان ،وبین خود مسلمانان ودر شرق آسیا می خواهند کشورها را به جان هم بیندازند.

وی تاکید کرد: مستکبران به لحاظ اقتصادی و سیاسی به بن بست رسیده اند و می خواهند فرصت جدیدی برای خود ایجاد کنند.

احمدی نژادگفت: ملتها و کشورها اجازه ندهند کینه ها نهادینه و پایدار شود امروز در کشورهای مختلف مثل عراق ،ترکیه،سوریه و پس فرداعربستان و روزهای دیگر در دیگر کشورها ایجاد کینه و دشمنی می کنند.

وی اضافه کرد: آینده از آن ملتهاست و هم چنین آینده از آن ملت ایران است،استکبار و دشمنان با تلاشهای کینه توزانه خود پرونده خودشان را سیاه تر می کنند.

رییس جمهور اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اقدامات مختلف دولت در سفرهای استانی گفت: میدانیم که برخی از طرحهای تصویب شده ولی عمل نشده که به زودی رسیدگی می شود

وی افزود: کارهای زیادی توسط خادمان انجام شده که از آن جمله بیش از 12 سد در آذربایجانشرقی به بهره بر داری رسیده و همان تعداددر دست ساخت است وبه مردم اذربایجان تقدیم می شود

وی گفت: در بازسازی مناطق زلزله زده نیز یک رکورد بین المللی به جا گذاشته شده است که منطقه وسیعی بازسازی شده است

وی هم چنین اظهار کرد:یک تعدادی در بازار دست به دست هم دادند در بازار امنیت را به هم بزنند ،یقین بدانند این مردم در ظرف چندماه آینده انان رامی شناسد و حق را از حلقوم شان بیرون می کشد .

احمدی نژادگفت :دشمنان برای نفت ایران محدودیت ایجادکردند اما بدانند که روند ساختن کشور منحصر به نفت نیست نفت را تبدیل به مواد گرانتر می کنیم و به خودشان صادر می کنیم.

وی در ادامه گفت: به لطف خدا ایران غنی ترین مناطق معدنی جهان است که این منابع در حال استفاده است که در هر استان منابع شناسایی شده و ستادهای استانی نیز فعال شده که در آذربایجاشرقی استاندارجزییات واگذاری معادن را اعلام می کند .

وی هم چنین اظهار کرد:25 در صد از صندوق توسعه ملی به صورت وام ارزان به جوانانی که بخواهند در زمینه کشاورزی،دامداری و صنایع تبدیلی فعالیت کنند ،اختصاص می یابد،و در این خصوص اختیارات به مسولان استانی واگذار شده است .

احمدی نژاد درخصوص تشکیل ستاد کشاورزی نیز گفت: ستادکشاورزی از سال 90 آغاز به کار کرده و 9هزارمیلیارد تومان به ان اختصاص یافته ،با وجود زمین ،آب ،نیروی انسانی تحصیل کرده فرصت توسعه در این بخش بیش از بیش فراهم شده است

وی هم چنین ازدورجدید نام نویسی مسکن مهر در آینده نزدیک خبرداد /س

برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.