ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي لرستان در راستاي مبارزه با كالاي قاچاق 60 دستگاه كولر گازي به ارزش يك ميليارد و200ميليون ريال در "خرم آباد" را كشف و ضبط كردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " غلامعباس غلامزاده " جانشين فرمانده انتظامي لرستان با اعلام اين مطلب،اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با كالاي قاچاق و ارز در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا خبري مبني بر ورود يك محموله قاچاق از سمت" تهران" را كسب و موضوع را با كنترل محور هاي مواصلاتي در دستور كار قرار دادند.
 
وي افزود : ماموران روز گذشته با كنترل محور هاي مواصلاتي خودرو مورد نظر را شناسايي و در بازرسي از آن 60دستگاه كولر گازي قاچاق كه فاقد هرگونه مدارك مثبته گمركي بود كشف و ضبط كردند.
 
جانشين فرماندهي انتظامي لرستان ، با بيان اينكه ارزش اين محموله حدود يك ميليارد و200ميليون ريالي اعلام شده است ، گفت: در اين رابطه راننده خودرو به جرم حمل و جابجايي كالاي قاچاق دستگير و همراه با اقلام كشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل اداره كمرك استان شد.
 
"غلامزاده " با اشاره به تبعات مخرب قاچاق كالا بر پيكره اقتصادي كشور، از هم استاني ها خواست با ارسال اخبار پيرامون قاچاق كالا به مراكز فوريت هاي پليس 110 ، پليس را در مبارزه با سوداگران كالاي قاچاق ياري كنند.

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار