نماینده شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدامات و پیگیری های لازم از سوی مسئولین برای رسمی شدن بازارچه مرزی سیف شهرستان سقز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، بیگلری با اشاره به اهمیت بازارچه مرزی سیف سقز گفت: رسمی شدن این مرز، نقش مهمی در رونق و افزایش فعالیت های تجاری، افزایش و ساماندهی مبادلات مرزی ، اشتغال زایی و … خواهد داشت و انتظار ما توسعه آن ، تقویت زیرساخت ها و امکانات آن و رسمی نمودن این مرز می باشد.
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی کمبود امکانات زیربنایی ، انبار و بارانداز مناسب ، کمبود امکانات اداری ، مخابراتی و ارتباطی و نبود جاده دسترسی مناسب را بخشی از مشکلات این بازارچه عنوان کرد و افزود : قبلاٌ به همراه مسئولان و پیله وران منطقه ضمن بازدید از این بازارچه ، مشکلات و راهکارهای توسعه آن را بررسی نموده و پیشنهادات خود را به مسئولان استانی و کشوری ارائه داده ایم .
بیگلری در پایان بیان کرد: در آخرین مرحله پیگیری ها ، معاون اول رئیس جمهور از وزارت کشور خواسته است نسبت به بررسی و اقدامات لازم در این خصوص اقدام نمایند ، که امیدواریم این مسئله به نتیجه برسد./س
برچسب ها: رسمی ، مرز ، سقز ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.