نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: همه کش و قوس‌ها و طولانی کردن نشست‌های 1+5 در بحث هسته‌ای در انتظار 24 خرداد 92 است و آنها منتظر نتیجه انتخابات و میزان حضور مردم هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، عبدالوحید فیاضی از تامین مبلغ 300 میلیون تومان از سوی وزارت راه و شهرسازی و 300 میلیون تومان از سوی استانداری مازندران برای اجرای پروژه فاضلاب مسکن مهر کندیاب نور خبر داد.

عضو خانه ملت انتخابات 92 را اوج حماسه سیاسی ذکر کرد و اظهار داشت: مردم هرگاه با امید و انگیزه حاضر شدند، نظام سلطه و کسانی که طرح براندازی انقلاب را داشتند ناکام ماندند و ما وظیفه داریم با اعتمادسازی و ایجاد انگیزه زمینه حضور حداکثری را فراهم نماییم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همه کش و قوس‌ها و طولانی کردن نشست‌های 1+5 در بحث هسته‌ای در انتظار 24 خرداد 92 است و آنها منتظر نتیجه انتخابات و میزان حضور مردم هستند.

وی تصریح کرد: مهم پیروز انتخابات نیست، مهم آرمان انقلاب، امام (ره) و شهدا است و هر کس پیروز شد باید زیر پرچم ولایت و رهبری حرکت کند.

عضو کمیسیون پژوهش و تحقیقات مجلس در پایان به آمادگی وزارت علوم برای احداث ساختمان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: در صورت تامین زمین، این آمادگی وجود دارد و اعتبارات لازم تامین می‌شود./س

برچسب ها: حضور ، انتخاباتی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.