استاندار تهران در چهاردهمين جشنواره تجليل از خيرين مدرسه ساز استان تصريح كرد؛ بسياري از اين عزيزان با خلوص نيتي كه دارند از دوربين ها گريزان بوده و حتي علاقه اي به معرفي نامشان ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، دكتر تمدن استاندارتهران در چهاردهمين جشنواره تجليل از خيرين مدرسه ساز استان كه با حضور وزير آموز و پرورش و دكتر حافظي رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور كه عصر روز شنبه 7 ارديبهشت ماه 92 در سالن همايش هاي بين الملل صدا و سيما برگزار شده بود با اشاره به معامله خيرين مدرسه ساز با خداي متعال افزود : بسياري از اين عزيزان از دوربين هاي تلويزيوني گريزان هستند و علاقه به ذكر نامشان ندارند.
 
وي به 703 پروژه احداث شده در استان تهران به مساحت تقريبي يك ميليون متر مربع اشاره كرد و افزود: اين آمار نه تنها در منطقه ، بلكه در جهان نيز كم نظير است .
 
دكتر تمدن تصريح كرد؛ تهران به دليل تراكم جمعيت و قديمي بودن بافت برخي از مناطق به مدرسه سازي بيشتري نياز دارد.
 
نماينده عالي دولت ضمن قدرداني از خيرين مدرسه ساز در اين حركت حماسي و آرزوي توفيق براي آنان اذعان كرد: آقاي رئيس جمهور بسيار علاقمند حضور در اين محفل صميمي بودند ولي به دليل تراكم كار ميسر نگرديد
 
وي ضمن ابلاغ سلام و تشكر رئيس جمهور به خيرين مدرسه ساز افزود:  اگر بر دستان خير شما بوسه بزنيم كم است و زبان همه مسئولين از جمله رياست محترم جمهوري، زبان تشكر از اين اقدام خدا پسندانه شماست./ل
برچسب ها: خیرین ، مدرسه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار