رئيس سازمان نوسازي،توسعه و تجهيز مدارس كشور از اولويت تكميل 6هزار و 800 پروژه نيمه تمام با مشاركت خيرين مدرسه ساز در كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، مرتضي رئيسي، در چهاردهمين جشنواره تجليل از خيرين مدرسه ساز استان تهران كه با حضور وزير آموزش و پرورش ، استاندار ، حافظي رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور، مديران كل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان هاي استان تهران و قريب هزار نفر از خيرين مدرسه ساز استان در سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار شده بود گفت: در اولين همايش خيرين كه سال 1378 در برج ميلاد برگزار شد تنها 42 ميليارد ريال تعهد خيرين را در پي داشت و امروز به رغم همه مشكلات  و محدوديت هايي كه دشمنان براي كشور ايجاد كرده اند اين رقم به 2240 ميليارد ريال افزايش يافته است كه از عمق فرهنگ دوستي و ميل به ارزش هاي ديني ملت غيور ايران سرچشمه مي گيرد .
 
وي از احداث 4700 كلاس در قالب 703 واحد آموزشي با قريب يك ميليون متر مربع زير بنا توسط خيرين استان خبر داد و افزود؛ امسال تلاش خواهيم كر تا با مشاركت خيرين محترم 6800 پروژه نيمه تمام وزارت آموزش و پرورش را تكميل نمائيم .
 
معاون عمراني وزير از تشكيل 31 مجمع خيرين استاني و قريب 400 مجمع خيرين شهرستاني خبر داد و اضافه كرد؛ بحمدالله روز به روز به جمعيت خيرين مدرسه ساز افزوده مي شود كه نشان از صفا و خلوص باطن و توجه آنان به توسعه علم و دانش دارد .
 
رئيسي ضمن تشكر از همه خيرين به ويژه  دكتر حافظي رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور اضافه كرد؛ بنا داريم در فرصتي مناسب از ايشان كه يكي از بنيانگذاران مجمع خيرين مدرسه ساز كشور هستند و سال هاست در اين امر خير با وزارت آموزش و پرورش همراهي و همكاري دارند تقدير ويژه نمائيم ./ل
برچسب ها: جشنواره ، تجلیل ، خیرین ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار