تیم فوتبال امید نساجی مازندران در دیداری عقب مانده از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور میهمان قمی خود را شکست داد و از خطر سقوط به لیگ پایین تر نجات یافت .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، در این دیدار که در زمین فوتبال روستای ساروکلا قائمشهر برگزار شد ، شاگردان ˈ مهرداد نصیرزاده ˈ سرمربی تیم فوتبال نساجی با نتیجه 2 بر یک ، تیم صبای قم را مغلوب کردند و خود را به رده هفتم جدول رده بندی رساندند .

نیمه اول این دیدار به جز چند حمله بدون نتیجه برای بازیکنان نساجی و اخراج ˈ امید قصابی ˈ بازیکن این تیم در دقیقه 40 ، حاصل دیگری برای امیدهای نساجی نداشت .

با آغاز نیمه دوم بازیکنان نساجی به رغم ده نفره بودن ، حملات فراوانی روی دروازه میهمان تدارک دیدند و در نهایت با گل های ˈ اردلان کلوانی که در دقایق 70 و 80 به ثمر رسید ، به پیروزی در این دیدار امیدوار شدند .

بازیکنان تیم صبای قم که از تیم های انتهای جدولی این رقابت هاست ، تلاش فراوانی برای گلزنی و کسب امتیاز از این دیدار انجام داد که در دقایق تلف شده نیمه دوم ، موفق به جبران یکی از گل ها شد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید .

تیم فوتبال امید نساجی مازندران با کسب این برتری 24 امتیازی شد و با صعود به رده هفتم جدول رده بندی ، از خطر سقوط به لیگ های پایین تر نجات یافت ./س

برچسب ها: امید ، نساجی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.