استاندار آذربایجان شرقی گفت: 93 درصد از مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به آذربایجان شرقی اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، بیگی پیش از سخنان رئیس جمهوری در ورزشگاه تختی تبریز افزود: آثار و برکات مصوبات سفرهای استانی را هم اکنون در قالب مهرماندگار شاهد هستیم .

وی ادامه داد: امروز 25 پروژه با اعتبار 25 هزار میلیارد ریال با حضور رئیس جمهوری به صورت نمادین افتتاح خواهد شد و بقیه نیز تا پایان فرصت خدمت گذاری دولت دکتر احمدی نژاد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: در دولت های نهم و دهم در استان آذربایجان شرقی با احداث 15 سد بلند ظرفیت ذخیره سازی آب به 3.5 میلیارد متر مکعب افزایش یافته و تعداد شهرک های صنعتی نیز از 9 مورد به 41 مورد افزایش یافته است .

علیرضا بیگی گفت: در این دولت همچنین سهم صادرات غیر نفتی خود را از یک میلیارد دلار به بیش از دو میلیارد دلار رسانده ایم .

وی ارتقای شاخص های زندگی در مناطق روستایی را از دیگر دستاوردهای دولت احمدی نژاد خواند و گفت: قبل از این دولت 190 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند اما هم اکنون یکهزار و 50 روستا از این نعمت بهره مند شدند.

استاندار یادآور شد: در این مدت همچنین تعداد دانشجویان در استان از 119 هزار دانشجو به 207 هزار دانشجو رسیده است.

وی گفت: استقبال مردم از دکتر احمدی نژاد هستیم ، مردی که مردم بوی عدالت را از او استشمام می کنند، و این احساس همراهی مردم و در کنار مردم بودن افتخاری برای دولت احمدی نژاد است.

بیگی همچنین از عملکرد دولت در جریان زلزله ارسباران قدردانی کرد و گفت: در این حادثه دولت تمامی توان خود برای خدمت رسانی به مردم به کار بست/س

 

برچسب ها: هیئت ، دولت ، مصوبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.