استاندار اردبیل با انتقاد به هجمه علیه قانون هدقمندی یارانه ها گفت : هدفمندی یارانه ها مطالبه مردم است و هیچ كس از جمله نامزدهای انتخاباتی جرات توقف و حتی حرف زدن در این زمینه را ندارند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود: متاسفانه این روزها برخی بدون توجه به تاثیرات اساسی قانون هدفمندی یارانه ها در اقتصاد كشور، ناجوانمردانه این قانون را مورد حمله قرار داده و در اجرای مراحل بعدی آن اختلال می كنند.

وی گفت : اجرای هدفمندی یارانه ها در سال های گذشته مورد وثوق و خواست تمامی دولت ها بود ولی هیچ رییس جمهوری به جز دكتر احمدی نژاد جرات اجرایی كردن آن را نداشت .

نیکزاد همچنین افزود : با اینكه خیلی ها به آقای احمدی نژاد توصیه به مدیریت زمان برای اجرایی نشدن هدفمندی یارانه ها را می كردند ولی وی با جرات و با اعتقاد به عدالت و خدمت صادقانه به مردم این قانون تحول ساز را اجرایی كردند.

وی اظهار كرد : رونق تولید ، صرفه جویی در استفاده از انرژی ، رونق صادرات ، رفاه اقشار محروم و بوِیژه اجرای عدالت از جمله ثمرات اجرای مرحله اول قانون هدفمندی یارانه ها است .

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اهمیت اجرای مراحل بعدی هدفمندی یارانه ها گفت : دكتر احمدی نژاد بارها هشدار داده اند كه اجرا نكردن فاز دوم هدفمندی یارانه ها ممكن است اثرات مثبت مرحله اول این قانون را تحت شعاع قرار داده و به آن ضربه زند ولی متاسفانه به این هشدارها توجه نشده و كارها متوقف شده است .

وی هدفمندی یارانه ها را شاه بیت و شاخص اساسی عدالت در كشور ذكر كرد و افزود : مردم بویِژه در روستاها با اجر ی قانون هدفمندی یارانه ها طعم عدالت را چشیدند و اكنون نیز اكثریت با اجرایی شدن مراحل بعدی آن موافق می باشند .

نیکزاد با اشاره به اینكه اجرای این قانون موجب ناراحتی برخی ها شده است ،گفت : مخالفت ها با هدفمندی ریشه سیاسی دارد ، رییس جمهوری بارها آمادگی خود برای مناظره با مخالفان این قانون را در رسانه ملی اعلام كرده اند .

استاندار اردبیل در ادامه افزود : ادبیات خدمت رسانی در كشور رونق گرفته و این در سایه بركت ولایت ، خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و در فضای انتخاباتی نیز همه باید در چارچوب قانون عمل كنند/س  

برچسب ها: اردبیل ، قانون ، هدفمندی ، یارانه ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.