نمايندگان خوزستان در رقابت‌هاي قهرماني دو و ميداني نوجوانان كشور كه مرحله نخست انتخابي تيم‌ملي نيز بود، به مدال‌هاي طلا، نقره و برنز دست پيدا كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، چاسب سليماني، سرپرست تيم دو و ميداني استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاركرد: اين مسابقات روز جمعه (ششم ارديبهشت‌ماه) به ميزباني كرمانشاه برگزار شد كه خوزستان با شش بازيكن به مصاف حريفان خود رفت.

وي بيان‌كرد: در اين رقابت‌ها اميد هزامي در ماده پرش سه‌گام قهرمان شد و عباس باقري در ماده 1500 متر به نشان نقره رسيد و در ماده 800 متر در جايگاه چهارم قرار گرفت. سيداسماعيل موسوي در ماده 800 متر به مدال برنز دست پيدا كرد و در ماده 1500 متر نيز در مكان ششم ايستاد و حيدر چناني در پرتاب نيزه عنوان چهارمي را به دست آورد.

سرپرست تيم دو و ميداني خوزستان با بيان اين‌كه در اين رقابت‌ها تيم استان جايگاه ششم تيمي را به خود اختصاص داد، گفت: بيشتر استان‌ها در اين مسابقات شركت كرده بودند و عملكرد تيم‌ استان باتوجه به تعداد نفراتي كه داشت، خوب بود. البته ما در ماده 100 متر نيز توسط محسن غفوري مي‌توانستيم مدال به دست آوريم اما متاسفانه به دليل خطايي كه او داشت، از دور مسابقات حذف شد.

وي عنوان‌كرد: باتوجه به سطح خوب مسابقات و ركوردهايي كه به دست آمد، عملكرد دو و ميداني‌كاران استان راضي‌كننده بود. اين رقابت‌ها، مرحله اول انتخابي تيم‌ملي نيز بود و دو مرحله ديگر آن كه هنوز مكان و زمان برگزاري آن مشخص نيست، باقي مانده است.

سليماني در پايان گفت: خوزستان طي سال‌هاي اخير روي رده‌هاي سني پايه به خوبي سرمايه‌گذاري كرده است كه نتايج آن را مي‌توانيم طي سال‌هاي آينده در تيم بزرگسالان استان ببينيم./س


برچسب ها: مدال ، نوجوان ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.