فدراسیون جهانی کانو با ارسال نامه ای به ایران دوباره اعلام کرد که پاروزنان ایرانی به دلیل تعلیق نمی توانند در هیچ رقابتی شرکت کنند.

**نامه جدیدی در خصوص تعلیق قایقرانی نگرفته ایم!
 
سرپرست امور دبیری فدراسیون قایقرانی گفت: نامه جدیدی درباره اینکه فدراسیون ما تعلیق است و مجوز حضور در مسابقات را نداریم هنوز دریافت نکرده ایم.
 
مسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مصاحبه اخیر دبیر فدراسیون جهانی قایقرانی مبنی بر تعلیق فدراسیون ایران اظهار داشت من اطلاع جدیدی ندارم. ضمن اینکه نمی توانم صحت این مصاحبه را تایید یا تکذیب کنم. ما فقط می توانیم طبق اسناد صحبت کنیم. بر این اساس هنوز سند مکتوبی از سوی فدراسیون جهانی به دست ما نرسیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر نامه های قبلی هم برای ما آمده بود با کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و تدابیری که آنها اندیشیده اند مشکل حل شد. مثل فدراسیون تیراندازی با کمان که تعلیقشان برای همیشه از بین رفت.
 
مهدوی نیا در خصوص اساسنامه جدید فدراسیون گفت: اساسنامه جدید را تنظیم کرده ایم و قبل از عید نوروز تحویل فدراسیون جهانی دادیم و اکنون خبر با آنهاست که بگویند نظرشان در این خصوص چیست.
 
وی در پاسخ به این پرسش که اکثر مسابقات قایقرانی در فصل تابستان و بهار برگزار می شود آیا ایران در آن مسابقات شرکت می کند یا خیر گفت: ما تمام اقدامات لازم را انجام دادیم و به طور قطع در مسابقات بین المللی شرکت خواهیم کرد.
 
البته با توجه به نزدیک شدن رقابت های قهرمانی آسیا در رشته کانویینگ، فدراسیون جهاني قايقراني بر  ادامه تعليق فدراسيون ايران تاكيد كرد و اعلام داشت كه پاروزنان ایرانی به دلیل تعلیق نمی توانند در هیچ رقابتی شرکت کنند.

البته چندي پيش فدراسيون ايران  با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی برای ثبت نام ملی پوشان ایرانی در اين مسابقات (سمرقند) اقدام کرده است که با مخالفت فدراسیون جهانی روبه رو شد.
 
در نامه سیمون تولسون دبیرکل فدراسیون جهانی کانو آمده: "زمانی قایقرانی ایران از تعلیق خارج می شود که دنیامالی به عنوان رئیس قانونی فدراسیون قایقرانی ایران مورد تایید قرار بگیرد و وی به عنوان رئیس با برگزاری مجمع و انتخابات موافقت نماید و  تا موارد فوق انجام نپذیرد فدراسیون قایقرانی ایران تعلیق خواهد بود و به ورزشکاران اجازه شرکت در هیچ رقابت بین المللی کانو داده نمی شود."/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار