مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربایجان شرقی از افتتاح هتل آپارتمان «ارس» تبريز با حضور هيئت دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز تراب محمدی افزود: با اتمام مراحل ساخت، اين هتل آپارتمان 120 تخت خوابي افتتاح مي شود.

محمدي در تشريح اين هتل آپارتمان افزود: اين هتل از 26 واحد هشت طبقه اي تشكيل شده و در فضايي بالغ بر دو هزار و 200 متر مربع زيربنا ساخته شده است.

وي با اشاره به سرمايه گذاري بخش خصوصي براي راه اندازي اين هتل آپارتمان، مبلغ سرمايه گذاري در اين مجموعه را بالغ بر 21 ميليارد ريال عنوان كرد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي گردشگري استان تاكيد كرد: جذب گردشگر به منطقه و همچنين حفظ آمار گردشگران ورودي به استان پيش از هر چيز نيازمند تامين زيرساخت هاي اوليه براي اين موضوع است كه توسعه هتل ها و هتل آپارتمان ها اقدامي در اين راستا به شمار مي رود.

سرمايه گذار هتل آپارتمان ارس تبريز نيز با اشاره به تجهيزات كامل اين مجموعه اقامتگاهي اظهار داشت: كليه اتاقها با وسايل جديد و رفاهي تجهيز و آماده شده اند.

بهرام پروال با اشاره به رشد روزافزون ورود گردشگران خارجي حوزه سلامت و درمان به آذربايجان شرقي، و سياست هاي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در توسعه اماكن اقامتگاهي، راه اندازي اين هتل آپارتمان در شهر تبريز را اقدامي در اين راستا عنوان كرد. /ب

برچسب ها: بهره ، هتل ، آپارتمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.