عضو مجلس خبرگان رهبری، امتحان بصیرت را از امتحان صبر و استقامت مهمتر اعلام کرد و گفت: امروز بصیرت ما به امتحان گذاشته است بنابراین این صبر به خاطر بصیرت ما است و در این راستا امتحان بصیرت مهمتر از صبر است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت الله محی الدین حائری شیرازی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به اینکه بصیرت، صبر را مثبت می کند افزود: آزمون بصیرت مهمتر از آزمون صبر و استقامت است بنابراین ضربات دشمنان بر نظام جمهوری اسلامی برای امتحان مردم این كشور است.

وی اظهار داشت: شالوده ما شهادت طلبی آگاهانه بود چرا که شهیدان با بصیرتی که داشتند مسیر شهادت را انتخاب کردند و امروز رشدی كه ملت ایران در نتیجه شهادت ها به آن دست یافت همچون سنگ خارا محكم و استوار است و هرگز متزلزل نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: پایه هایی كه بر روی بصیرت بنا نهاده شود همواره و در هر شرایطی ماندگار است و امروز ایران اسلامی نیازمند آگاهان متعهد است.

آیت الله حائری شیرازی گفت: در حال حاضر وهابیون، طالبان و سلفی ها كه فاقد ذره ای بصیرت هستند و آگاهان غیرمتعهد و متعهدان ناآگاه و فریب خورده به دین اسلام ضربه می زنند.

وی افزود: اسلام دین عالمانه است و دید غیرعالمانه ندارد و سرتاسر آن كارشناسانه است و هیچ مورد غیرعلمی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، باتاكید بر اهمیت ولایت محوری و اطاعت از ولی فقیه گفت: ملت ایران تمام داشته های خود را از وحدت، یكپارچگی و چنگ زدن به حبل الله دارد.

آیت الله حائری شیرازی یاد آورشد: حفظ قدرت با كشتار و ترساندن مردم موجب فروپاشی دولت می شود چرا که دولت آمریکا و اسرائیل حیات خود را در ظلم قرار داده اند و فاقد ریشه هستند.

وی افزود: هر چه داریم به برکت وجود وحدت است و در این راستا وحدت به برکت حبل الله بوه پس حرف اول را در کشور وحدت می زند./ک

برچسب ها: ایران ، بصیرت ، نیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.