کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: دعو بنده نزديکي به اشخاص نيست من اصولگرايي هستم که همواره خود را اصلاح مي‌کنم.

"حسن سبحاني" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه شما به کدام يک از جريان‌هاي سياسي نزديک هستيد؟ اظهار داشت: اگر منظور از جريان‌هاي سياسي اصولگرايان و اصلاح طلبان است، من اصولگرايي هستم که همواره خود را اصلاح مي‌کنم.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه چرا تاکنون به عضو ائتلافي نشده‌ است، گفت: تاکنون دعوتي از سوي ائتلافي نداشته‌ام؛ در صورتيکه اين دعوت هم صورت بگيرد با اين شرايط نمي‌توانم آن را بپذيرم چراکه به اعتقاد من پيوستن به ائتلاف‌ها، پيوستن به تفکرات است و نه اشخاص.

سبحاني تصريح کرد: منظور بنده از شرايط، برنامه و روند فکري گذشته اشخاص در ارائه کار و برنامه‌پذيري آنها است بنابراين ائتلاف بايد با تفکر، انديشه و گذشته عملي افراد  صورت گيرد.

کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا تا آخرين لحظه خواهيد ماند يا به نفع شخصي کنار خواهيد رفت؟ خاطرنشان کرد: آنچه که تا اين لحظه براي بنده قطعي بوده اين است که برنامه‌اي که منويات من را ارائه بدهد مشاهده نکردم، اگر اين اتفاق رخ دهد و فردي را از لحاظ تفکر به خود نزديک ببينم و گذشته فعاليت‌هايشان نشان‌دهنده صحت در گفتار آن شخص باشد دليلي براي ماندن خود نخواهم ديد.

پايان خبر/

 

برچسب ها: سبحانی ، باشگاه ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار