رئیس اتحادیه صنفی صادرکنندگان فرش دستباف خراسان‎رضوی از برگزاری هشتمین نمایشگاه فرش دستباف در مشهد مقدس خبر داد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد هادی مخملی با اعلام این مطلب اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد از تاریخ 20تا 25 مرداد ماه سال جاری با حضور تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان این هنر صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزارمیشود.

مخملی با اشاره به اهمیت ارتقای سهم ایران در بازارهای جهانی فرش عنوان کرد: این نمایشگاه با رویکرد فراهمآوردن بستری مناسب جهت رونق بخشیدن به تعاملات تجاری و هماندیشی در تقویت توانمندی‌ها و ارایه تولیدات متنوع و برتر فرش دستباف برگزارمیشود.

وی ادامه داد: انواع فرش‌های نفیس دستباف و ابریشمی، تابلو فرش، فرش‌های تجاری و عشایری، گلیم و جاجیم، طراحی نقشه‌های فرش، نشریات تخصصی و مواد اولیه مرتبط با فرش عمده‌ترین زمینه‌های برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس اتحادیه صنفی صادرکنندگان فرش دستباف خراسان‌رضوی اظهار داشت: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد، همایش و کارگاه آموزشی در زمینه‌های تحلیل روش‌های تولید فرش دستباف در ایران، معرفی فرش دستباف و مناسب‌ترین ابزار تبلیغات این هنر صنعت برگزار می‌شود.

مخملیخاطرنشان کرد: هشتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود و تجار و تولیدکنندگان سایر استان‌ها نیز مانند هرساله می‌توانند دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه کنند/س 

برچسب ها: نمایشگاه ، فرش ، دستباف ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.