ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی آزاد در بازی های المپیک 2012 لندن گفت:پس از گذراندن دوران مصدومیتم هم اکنون آماده حضور در میادین کشتی هستم.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از آنکه در جریان مسابقات المپیک در حادثه ای تلخ از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم روزهای سختی را پشت سر گذاشتم .

وی ادامه داد:خوشبختانه عمل جراحی خوبی  روی زانویم انجام شد و پس ازجلسات متعدد فیزیوتراپی وانواع تمرینات سبکی که داشتم هم اکنون آماده حضور در میادین کشتی هستم.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به این که تمرینات تخصصی خود را طی روزهای آتی دنبال    می کند تصریح کرد:از آنجا برای ملی پوش شدن باید از کانال مسابقات انتخابی عبور کرد به همین دلیل جهت حضور پرقدرت در رقابت های انتخابی تیم ملی تمرینات فنی خود هر چه سریعتر آغاز خواهم کرد.

وی درباره این که چقدر به ملی پوش شدن در مسابقات جهانی 2013 امیدوار است گفت:در هر صورت من نیز مثل سایر کشتی گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تابع نظر و تصمیمات کادر فنی هستم و برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم بود چرا که قصد دارم با حضور در مسابقات جهانی 2013 و کسب یک مدال خوشرنگ خاطره تلخ المپیک لندن را به فراموشی بسپارم.

دارنده دو مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان در مدت مصدومیتش سراغی از وی گرفتند اظهار داشت: ازکسی توقعی نداشته و ندارم اما متاسفانه نه تنها کسی از مسئولین ورزش سراغی هم از من نگرفت بلکه به غیر دکتر پورکاظمی که از همین جا از او تشکر ویژه دارم هیچ کسی کارهایم را نیز پیگیری نکرد البته در میان بسیاری از دوستان به من لطف داشتند و شرمنده محبتهای آنها شدم ولی واقعیت امر همین بود که گفتم مسئولان به فکر قهرمانان خود نیستند؟!../آق
برچسب ها: یزدانی ، کشتی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار