عضو هیات نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری به داوطلبان این انتخابات توصیه كرد: با رعایت چارچوب قوانین و مقرارت در زمان مقرر اقدام به انجام تبلیغات انتخاباتی كرده و از تخریب یكدیگر خودداری كنند.

مجید جلیل سرقلعه در دیدار با خانواده شهیدان روستای بردبر شهرستان لردگان، با تاكید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی داوطلبان، افزود: انتخابات امسال از حساس‌ترین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است كه با آگاه‌سازی مردم، زمینه حضور حداكثری مردم در این عرصه فراهم می شود.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان شعار  امسال، یادآور شد: باید تلاش كنیم افراد مومن، متعهد، متخصص به امور شهری، معتقد به نظام و ولایت را به ‌عنوان نمایندگان مردم به شوراهای شهر و روستا انتخاب شوند.
جلیل سرقلعه گفت: با توجه به نزدیك شدن زمان برگزاری انتخابات، افزایش اتحاد، همدلی و انسجام بیشتری در میان مردم نیاز می شود.
وی با بیان اینكه مردم ایران در درك موضوع های سیاسی به بلوغ رسیده اند، تاكید كرد: نامزدها وعده های ناشدنی ندهند، چرا كه مردم با درك بالای سیاسی می فهمند چه وعده هایی قابلیت اجرایی دارد.
عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: جهان به موضوعات مختلف نظام اسلامی ایران توجه ویژه دارد و در ایام انتخابات نیز همه نگاه‌ها به ایران است، بنابراین امید است مردم نیز با حضور پرشور خود و كاندیداها و احزاب سیاسی نیز با فعالیت‌های قانونی زمینه انتخاباتی پرشور را فراهم كنند.
روستای بردبر از توابع بخش خانمیرزا در فاصله 25 كیلومتری مركز شهرستان لردگان قرار دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.