کمیته انضباطی دیروز رای های خود را درخصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از جریمه سپیده زرین راد –بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس توسط کمیته انضباطی، این بازیکن پس از پرداخت جریمه نقدی خود درخواست بخشش یک جلسه محرومیت از همراهی تیم پرسپولیس را داشته است.
 
کمیته انضباطی پس از بررسی های لازم محرومیت وی را از تاریخ 2/2/92 به مدت 6 ماه  با تعلیق مواجه کرد و این بازیکن می تواند تیم خود را از تاریخ فوق همراهی کند. گفتنی است، در طول مدت تعلیق در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی سپیده زرین راد، علاوه بر تنبیه مقرر، محرومیت تعلیقی به مرحله اجرا گذاشته می شود.

همچنین پس از جریمه مهناز فارسی –بازیکن تیم فوتسال متین ورامین توسط کمیته انضباطی، این بازیکن پس از پرداخت جریمه نقدی خود درخواست بخشش یک جلسه محرومیت از همراهی تیم فوتسال متین ورامین  را داشته است.کمیته انضباطی پس از بررسی های لازم محرومیت وی را از تاریخ 2/2/92 به مدت 6 ماه با تعلیق مواجه کرد  و این بازیکن می تواند تیم خود را از تاریخ فوق همراهی کند .گفتنی است، در طول مدت تعلیق در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی مهناز فارسی، علاوه بر تنبیه مقرر، محرومیت تعلیقی به مرحله اجرا گذاشته می شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار