معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان رسانه ای استكبار، سه چهارم مردم جهان را مخاطب قرار داده است تا معنویت دینی و اسلامی و در راس همه با معنویت شیعی و انقلاب اسلامی مردم ایران مقابله كند.

سردار سرتیپ پاسدار  محمد حسین سپهر  در نشست هیات عاشقان ولایت با حضور مربیان و سرحلقه های شجره طیبه صالحین شهركرد، اظهار داشت: شناخت حق و باطل، حركت در مسیر معیارها، سنجش خواص با معیارهای ولی فقیه، پرهیز از حزب گرایی، قوم گرایی و علایق شخصی از مهم ترین مؤلفه های بسیج است.
وی، ایثار با جان، مال، آبرو و پایبندی به اصول و ارزش ها را از ویژگی های بسیجیان برشمرد و افزود: امپراطوری رسانه ای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دنیای استكبار، علیه ارزش های ناب اسلامی و دینی فعالیت می كند.
این یادگار دفاع مقدس، به نقش بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره كرد و گفت: به بركت فرهنگ بسیجی، كشورهای اسلامی با استكبار می جنگند.
وی گفت: 130 شبكه فارسی زبان با مدیریت استكبار علیه آرمان ها، اعتقادات و ارزش های اسلامی و اعتقادی ایرانیان فعالیت می كند.
سردار سپهر با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تصریح کرد: شجاعت، فداكاری، كرامت نفس، عزت، اقتدار و سربلندی، همت عالی، مقاومت و پیروزی از عناصر نهفته در خلق حماسه است.
سردار سپهر، اهداف حماسه را دفع خطر و تهدید، نمایش اقتدار و عزت، حمایت از ارزش ها و آرمان های مرم عنوان كرد و گفت: نتیجه حماسه همواره پیروزی است، همان گونه كه نتیجه دفاع مقدس پیروزی و ناكامی دشمن بود.
معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش نیازهای حماسه را وجود بصیرت و موقع شناسی دلسوزان نظام و انقلاب، حضور حداكثری مردم پای صندوق های رای، ایجاد فضای امید و پرهیز از سیاه نمایی و وجود شناخت عمیق از شرایط و موقعیت كشور در سطح داخلی و خارجی و اقتضائات و مصلحت جامعه عنوان كرد.
سردار سپهر، ویژگی های كاندیدای اصلح را، ولایت مداری، مدیریت اسلامی، كارآمدی، ارزشی و مردمی بودن عنوان كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.