عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: باید با رعایت اخلاق انتخاباتی و حریم دیگر نامزدها مانع از تکرارحوادث انتخابات دهم ریاست جمهوری باشیم.

عوض حیدر‌پور نماینده شهرضا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اخلاق انتخاباتی بخشی از اخلاق اسلامي است که باید به این مهم توجه شود.

وی افزود: کسانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند حریم دیگران را رعایت و اجازه ندهند به حریم رقیبان خدشه‌ای وارد شود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مسائلی که در انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری پیش آمد ناشی از عدم رعایت حریم دیگران بود که امیدواریم این مسئله تکرار نشود.

نماینده شهرضا تأکید کرد: رعایت حریم انتخاباتی و اخلاق انتخاباتی محور اصلی انتخابات بوده و باید با رعایت آن از بد‌اخلاقی انتخابات پرهیز شود.

لازم به ذکر است، طبق اطلاعیه وزارت کشور انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، 24 خرداد ماه همزمان با انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چهارمین میان دوره‌ای دور چهارم مجلس خبرگان رهبری، و اولین میان دوره مجلس نهم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار