فرصت های سرمایه گذاری ایران در جمع 500 نماینده از شرکت های برتر چینی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن تشریح شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در این نشست که به همت سفارت ایران در چین ترتیب داده شده بود، طرف های ایرانی به تشریح فرصت های سرمایه گذاری در ایران پرداخته و بر افزایش همکاری های اقتصادی و تجاری دوطرفه تاکید کردند.

نماینده منطقه آزاد ارس نیز در این نشست با بیان اینکه منطقه آزاد ارس از بدو شروع بکار فعالیت های اقتصادی و تجاری خود با شرکت های برتر چینی همکاری داشته است گفت: زیر ساخت های لازم برای توسعه هرگونه فعالیت تولیدی، صنعتی و تجاری در منطقه آزاد ارس فراهم می باشد.

محمدصادق نافذی گفت: منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران در نزدیکی کشورهای اروپایی قرار داشته و به لحاظ قرارگیری در کریدورهای مهم ترانزیتی جهان رشد قابل توجهی در سرمایه گذاری های خارجی داشته است.

وی بر گسترش تعاملات اقتصادی با سرمایه گذاران چینی تاکید کرد و با اشاره به اینکه سیاستهای اقتصادی چین حمایت از سرمایه گذاری شرکتهای برتر چینی در خارج از چین می باشد گفت: هم اکنون سرمایه گذاران بزرگی از کشور چین در منطقه آزاد ارس مشغول به فعالیت های تولیدی و صادراتی هستند و امیدواریم همکاری های دوطرفه بیش از پیش گسترش یابد.

وی ضمن تشریح فرصتهای سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از شرکتهای برتر علاقمند به سرمایه گذاری در ایران نسبت به شرکت در همایش سرمایه گذاری آذربایجان که تیرماه آینده در تبریز و ارس برگزار می شود دعوت کرد./س

برچسب ها: مزایا ، فرصت ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.