رستگار رئیس فدارسیون جودو در جلسه کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: ما دو جوان جودو کار در اوزان 60 و 66 کیلو گرم به مسابقات قهرمانی آسیا بردیم که در آنجا متوجه شدیم که در این دو وزن ضعف جدی داریم.

محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مشکل ما این دو جودو کار جوان نیستند آنها از بهترین های جودوی ایران هستند، اما به طور کلی ما باید برای دو وزن 60 و 65 کیلو گرم استعداد یابی کنیم.
 
رستگار در ادامه اظهار داشت: بر این اساس برای پیدا کردن استعداد های جوان در این دو وزن به هیات های ورزشی استانها فرا خوان دادیم.
 
رئیس فدراسیون جودو گفت: سعید مولایی و سعید مرادی دو جودوکار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار خوب درخشیدند.
 
وی درباره کادر فنی تیم ملی جودو گفت: ما به دنبال کادر فنی هستیم که بدون حاشیه باشد به طور حتم از کادر فنی جدید حمایت می کنیم ما در کادر فنی تیم ملی جودو از کسانی استفاده می کنیم که با هم دوست و رفیق باشند به این ترتیب سید محمود میران که تا الان به طور غیر رسمی کار می کرد را به عنوان سرمربی تیم ملی امید جودو انتخاب کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: مسعود خسروی نژاد هم به عنوان مربی تیم ملی امید و همکاری میران انتخاب کردیم.

وی درباره برنامه های جودو در سال 92  بیان داشت: ما در سال 92 ، دوازده اعزام داریم که بودجه این اعزام ها یک میلیارد و نیم به غیر از هزینه های جاری فدراسیون می شود، هیچ کدام از اعزام ها هم نمی توانیم حذف کنیم.

 رستگار بیان داشت: درخشش در مسابقات المپیک هدف بلند مدت ما است، بازیهای آسیایی کره جنوبی 2014 میان مدت فدراسیون جودو است و مسابقات جهانی برزیل در شهریور ماه جزو اهداف کوتاه مدت است./آق



برچسب ها: محمد ، رستگار ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار