فیلم های سینمایی "چیزهایی هست که نمی‌دانی"،قاعده تصادف و "آینه های روبرو" با کسب جوایز متعدد از جشنواره های مختلف داخلی و خارجی در اکران و جذب مخاطب خود ناکام مانده اند.

به گزارش خبرنگارحوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی "قاعده تصادف" جدیدترین ساخته "بهنام بهزادی" کارگردان آن که تاکنون به ندرت فیلم ساخته است توانسته در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خوش بدرخشند و سیمرغ های بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای "پگاه آهنگرانی" بهترین کارگردانی برای "بهنام بهزادی" و بهترین فیلمنامه را برای خود رقم زند فیلمی که سیمرغ های متعدد از جشنواره را بدست آورد اما نتوانست در گیشه ها فروش چندانی داشته باشد.








 فیلمی که به آسیب های اجتماعی دختران روز جامعه پرداخته و سعی کرده والدین را از مشکلات و اتفاقات جوانان باخبر کند، اما انتظار می رفت "قاعده تصادف" فروش بیشتری را از گیشه های سینمایی نصیب خود کند که اما در نهایت این فیلم پس از 5 هفته نمایش در سالن های سینمایی توانست فروش 300 میلیون تومانی را برای خود رقم زند، که در اکران خود این فیلم ناکام ماند.







هنوز این موضوع کارشناسی نشده که چرا برخی از فیلم های جشنواره که سیمرغ های بلورین بسیار نیز از جشنواره ها کسب می‌کنند در اکران ناکام می مانند، فیلم های سینمایی "چیزهایی هست که نمی‌دانی" به کارگردانی فردین صاحب الزمانی و "آینه های روبرو" به کارگردانی "نگار آذربایجانی" با کسب جوایز متعدد از جشنواره های مختلف داخلی و خارجی در اکران و جذب مخاطب خود ناکام مانده اند. /ص

گزارش از: مهدیس مستعد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار