با صدور حكمي از سوي رييس دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر محمودرضا اسفنديار معاون سابق دانشجويي دانشگاه بعنوان رييس واحد اسلامشهر منصوب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، در اين مراسم كه در دفتر رياست عالي دانشگاه برگزار شد، دكتر دانشجو ضمن تشكر و قدرداني از زحمات دكتر شفائي در مسووليت رييس واحد اسلامشهر اظهار داشت: اقدامات وي در ارتقاي سطح آموزشي و پژوهشي واحد اسلامشهر قابل تقدير است.
 
وي همچنين در ادامه تصريح كرد: با توجه به درايت و مديريت دكتر سعيد شفائي براي مجموعه سازمان سما آينده خوبي را پيش بيني مي كنم.
 
دكتر شفائي نيز در اين مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوران مديريت ايشان در واحد اسلامشهر عنوان كرد: در اين مدت كوتاه سعي بر ارتقاي سطح آموزشي واحد اسلامشهر داشتم و به لطف خداوند متعال مجوز بسياري از رشته ها با پيگيري مستمر اخذ گرديد و خداوند را شاكر هستم كه هم اكنون واحد اسلامشهر هم از لحاظ مالي و هم از لحاظ كيفي در مرتبه بسيار خوبي قرار دارد.
 
دكتر اسفنديار نيز در اين مراسم از حسن توجه رييس عالي دانشگاه تقدير و تشكر نمود و افزود: دكتر شفائي فعاليت و اقدامات چشمگيري در مدت زمان رياست واحد اسلامشهرداشتند و بنده نيز برنامه هاي در دست اقدام را در اولويت كارهاي خود قرار خواهم داد.
 
وي در ادامه تاكيد كرد: اميدوارم جناب آقاي دكتر فرهاد دانشجو همچون گذشته بنده را از راهنمايي هاي سازنده خود بهره مند سازند.
برچسب ها: انتصاب ، دانشجو ، اسلامشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار