زمان زیادی از روزی که جامعه ورزش کشورمان و به طور کلی اکثریت مردم ایران عزیزمان جشن صعود تیم ملی والیبال به لیگ جهانی را گرفته اند می گذرد اما هنوز مسئولان قول های خود را عملی نکرده اند.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : طبق روال عادی تمرینات  تیم ملی به طور منظم و منسجم دنبال می شود و تمامی ملی پوشان با انگیزه کافی در تمرینات شرکت می کنند اما مسئله ای که تا حدودی از نظر روحی و روانی روی آنها تاثیر منفی گذاشته بحث پاداش هاست.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: روزی که تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار توانست جواز صعود به لیگ جهانی را کسب کند تمامی مسئولان وزارت ورزش که در سالن حاضر بودند اعلام کردند که پاداش خوبی را برای تیم ملی والیبال در نظر دادند. اما متاسفانه تاکنون هیچ خبری از آن نیست.

وي گفت: اگر مسئولان اعلام کنند که پاداش تیم ملی والیبال را نمی دهیم به هیچ عنون پیگیری نخواهیم کرد، اما طی مراجعاتی که داورزنی، رئیس فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان داشته مسئولان قول های مساعدی داده اند.

خوش خبر یاد آور شد : ما فکر می کردیم سال 1391 پاداش ها پرداخت شود که تمام شد و هیچ اتفاقی نیافتاد، درحال حاضر هم که 2 ماه از سال 1392 سپري شد و برنامه ریزی و بودجه گذاری انجام شده و هیچ اقدامی در خصوص عملی کردن قولها انجام نشده است.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: آن چه که هم اکنون مسلم است، این است که بحث عدم پرداخت پاداش باعث شده تا تیم ملی به حاشیه برود، این حواشی به هیچ عنوان به خاطر پول نیست چون ملی پوشان ایرانی به هیچ عنوان به خاطر پول  و پاداش کار نمی کنند اما بحث این است که مسئولان نباید میان ورزشکاران و  ملی پوشان تبعیض قائل شوند.

خوش خبر گفت: تیم ملی والیبال ایران با راهیابی به لیگ جهانی کار بزرگی انجام داده امیدوارم مسئولان ورزش به قوله و قرارهایشان پایبند باشند و به آن جامه عمل بپوشانند زيرا این مسئله بازیکنان ملی پوش را از نظر روحی و روانی اذیت می کند.

سرپرست تیم ملی یاد آور شد: من به عنوان کسی که باید امور مربوط به پاداش ملی پوشان را پیگیری کنم دیگر هیچ جواب قانع کننده ای ندارم که به بازیکنان بدهم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار