محمدرضا اخلاق پسند، در حالی در آخرین لحظات به تیم ملی تنیس روی میز دعوت شد که سابقه 16 سال حضوری مستمر در تیم ملی را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا اخلاق پسند یکی از ستاره‌های تنیس روی میز ایران است که با وجود اینکه عدم اعزام به رقابتهای بین‌المللی در این چند ماه اخیر وی را تز نفر دوم ایران در رنکینگ جهان به نفر چهارم رساند اما تلاش و علاقه وافر اخلاق پسندبه رشته تنیس روی میز باعث شد تا فدراسیون نیز به وی اعلام نیاز کند و به عنوان نفر پنجم تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی انتصاب شد.

اخلاق پسند از سال 1998 پیراهن تیم ملی تنیس روی میز ایران را بر تن کرده و به صورت مستمر تا سال 2013 به تیم ملی کشورش خدمت کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی در زمان فدراسیون‌های مختلف تنیس روی میز همواره به دنبال حق و حقیقت بود و ورزش را به معنای واقعی حرفه آی دنبال کرد.

وی در زمان ریاست فدراسیون شاهرخ شهنازی، به حمایت فدراسیون متهم شد اما بدون موضع‌ گیری تنها به ورزش قهرمانی خود پرداخت و اثبات کرد که فراتر از حرف و حدیث‌هاست و همین موضوع تحسین همگان را برانگیخت ، اخلاق پسند در زمان شهنازی هم به بیان واقعیت ها پرداخت و حتی انتقادهایی را بیان کرد ، در زمان ریاست محمد زارع پور نیز به بیان حقایق ادامه داد و سیاست صرف تعریف و تمجید را برا ی پیشرفت در پیش نگرفت .

اکنون وی با وجود اینکه به خاطر آسیب دیدگی مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی پاریس فرانسه از دست داد اما کمیته فنی فدراسیون که از شایستگی این پینگ پنگ باز آگاهی داشت وی را برا ی حضور در رقابتهای آسیایی انتصاب کرد  با این موضوع به اثبات رسید که سابقه افتخار آفرینی های اخلاق پسند در میادین داخلی و بین المللی وی را به  گزینه ای تبدیل کرده است که به  راحتی نمی توان آن را حذف کرد.

بر اساس این گزارش ، محمد رضا اخلاق پسند ، نماینده ایران در المپیک 2004 آتن تجربه هشت دوره مسابقات جهانی در سالهای 2001 اوزاکا ، 2004 قطر ، 2006 آلمان، 2008 گوانگ جو،  2009 یوکوهاما، 2010 مسکو، 2011 روتردام و 2012 آلمان و حضور در مسابقات آسیایی در سالهای 1998 و 2010 و همچنین حضور در 6 دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سالهای (1998،2003،2005،2007،2010،2012) و 4 دوره کاپ آسیا و سه دوره مسابقات قهرمانی آسیا که یک دوره قهرمان شد و 2 دوره نیز به نایب قهرمانی رسید .

وی در المپیک های پکن 2008 و لندن 2012 به فینال و یک قدمی حضور در المپیک رسید اما شکست خورد و جای وی افشین نوروزی و نوشاد عالیمان راهی مسابقات شدند.

اکنون اخلاق پسند به همراه 4نفر دیگر تیم ملی تیر ماه عازم مسابقات آسیایی می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار