نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هر كسي بر اساس توان وظيفه دارد پرچم كشور را به اهتزاز درآورد؛ اين مردم هستند كه تعيين مي‌كنند پرچم را به چه كسي دهند. اين‌كه پرچم را بدين شكل كه همه ديدند از يك نفر به نفر ديگر منتقل شود، قابل تأمل است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در یازدهمین سفر استانی خود به «سیستان و بلوچستان» سفر کرده است (7 اردیبهشت 1392) با آيت‌الله عباسعلی سليماني نماينده ولي‌فقيه در این استان و امام جمعه زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله سلیمانی در ديدار با حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي بر حاكم‌شدن فضاي وحدت و همدلي در كشور تأكيد كرد و گفت: متأسفانه سفرهاي پاياني دولت بيشتر جنبه تبليغي دارد نه اجرايي.

امام جمعه زاهدان گفت: در طول سي و چند سال دوران پس از انقلاب اين بدعت گذاشته نشد که كسي بتواند خليفه بتراشد. بحث خليفه‌تراشي كه به‌عنوان بدعت دارد پيش مي‌آيد در آينده براي كشور مشكل ايجاد مي‌كند.

وي افزود: هر كسي بر اساس توان وظيفه دارد پرچم كشور را به اهتزاز درآورد. اين مردم هستند كه تعيين مي‌كنند پرچم را به چه كسي دهند. اين‌كه پرچم را بدين شكل كه همه ديدند از يك نفر به نفر ديگر منتقل شود، قابل تأمل است.

آيت‌الله سليماني با بيان اين‌كه توقعات و انتظارات مردم بايد با امكانات و منابع كشور تطبيق پيدا كند،‌ افزود: كساني كه اين ور و آن ور راه مي‌افتند و وعده و وعيد مي‌دهند يا آدم‌هاي داراي تفكر انحرافي هستند يا آدم‌هاي خام.

امام جمعه زاهدان در پايان گفت: مهم اين است كه در شرايط فعلي دلسوزي براي نظام يك اصل است و در آستانه انتخابات، كشور به تقويت امنيت ملي نياز دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدي نیز در اين ديدار گفت: در شرايطي كه كشور بايد براي خلق حماسه سياسي آماده شود، برخي‌ها با بداخلاقي، نسبت‌دادن تهمت‌هاي ناروا و دادن وعده‌هاي غيرقابل اجرا، عملاً‌ در مسير سست‌شدن اعتماد عمومي جامعه و مسيري كه به مصلحت نظام و مردم نيست قدم برمي‌دارند.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در پايان اظهار داشت: علي‌رغم همه اين مسايل سكوت كرديم چون فضاي فعلي كشور، به گونه‌اي است كه بايد بر مسايلي كه موجب تقويت وحدت، همبستگي و انسجام كشور مي‌شود تأكيد كرده و از مسايلي كه موجب تفرقه و تشويق اذهان مي‌شود خودداري كرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار