سخنگوی طرح خرید تضمینی محصولات کشاورزی بانک سپه گفت : دوم اردیبهشت ماه با پرداخت 80 میلیارد ریال از مطالبات 3هزار و 328 نفر از چایکاران، کلیه وجوه مربوط به خرید تضمینی برگ سبز چای در سال 91 به حساب عابر بانک آنها واریز شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: محسن دارایی با تاکید بر اینکه وجوه مربوطه در کمترین زمان ممکن به حساب های مفتوحه این عزیزان توسط بانک سپه واریز شد افزود: بانک سپه در سال 91 برای دومین سال متوالی ضمن انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان چای کشور با افتتاح حساب برای چایکاران استان های گیلان و مازندران به عنوان بانک عامل این طرح ملی معرفی شد، بر این اساس از 37هزار چایکار کشور رقمی بالغ بر 494 میلیارد ریال برگ سبز چای خریداری شد.  
وی ادامه داد : بدلیل عدم تامین به موقع منابع لازم برای طرح، واریز وجوه در مقاطع مختلف انجام که بر این اساس تا پایان سال 91، رقمی بالغ بر 364 میلیارد ریال و در سال 92 رقمی حدود 130 میلیارد ریال به حساب این عزیران واریز شد.  
براساس این گزارش بانک سپه در سال جاری نیز عاملیت پرداخت وجوه خرید تضمینی برگ سبز چای را عهده دار بوده و کلیه تمهیدات لازم در زمینه ارایه خدمات هرچه مطلوب تر به چایکاران گرامی در شعب مربوطه اندیشیده شده است.
برچسب ها: مطالبات ، چایکاران ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار