خوشحالم که در کنار "هدایت هاشمی" کار کردم و "جواد اردکانی" را به دلیل تبحر و صبوری‌اش در "نوشدارو" تحسین می کنم.

"شیوا خسرومهر" بازیگر مجموعه "نوشدارو" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من در ضبط قسمتهای انگلستان که در قبرس و یا در ترکیه صورت می گیرد، حضور ندارم.
وی افزود: ایفاگر نقش همسر شهیدی با نام "ابراهیم" هستم که زنی صبور بوده که با خانواده محمد (هدایت هاشمی) دوست همسرش در ارتباط است.
وی با اشاره به کار با "جواد اردکانی" کارگردان "نوشدارو" تصریح کرد: "نوشدارو" اولین تجربه من با "جواد اردکانی" است و باید به جرات بگویم که او با تبحر و صبوری خاصی شلوغ ترین سکانسها را در آرامش ضبط می کند.
خسرومهر در خصوص خروجی این سریال، اظهار داشت: همیشه آن متنی که ما می‌خواهیم و بازیهایی را که ارائه میدهیم با وجود ممیزی ها و اتفاقاتی که در زمان پخش برای آنتن می افتد فرق می کند و خروجی کار نیز برای من بازیگر هم مشخص نخواهد بود.
وی ادامه داد: ولی به دلیل یک دست بودن تیم و ارائه بازیهای قابل توجه و هدایت خوب "اردکانی" امیدوارم "نوشدارو" مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
خسرومهر با اشاره به بازی خوب "هدایت هاشمی" تصریح کرد: "هدایت هاشمی" همشهری من و به نوعی معرف حضورم در "نوشدارو" بوده است و باید بگویم بازی او در این سریال متفاوت تر از دیگر آثار او خواهد بود.
بازیگر نقش "شکوه" در "بالهای خیس" ابراز داشت: فکر می‌کنم حدود 40 درصد از تصویربرداری کار بعد از برگشتن تیم از خارج از کشور باقی مانده باشد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار