مشاور عالی سازمان سنجش به جزئیات برگزاری المپیاد غیرمتمرکز علمی دانشجویی که اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود، اشاره کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛ حسین توکلی درباره زمان برگزاری المپیاد غیرمتمرکز علمی دانشجویی کشور، گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون المپیاد غیرمتمرکز علمی دانشجویی کشور  سال 92 طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت در 8 قطب آموزشی کشور برگزار می شود.

وی به اسامی 8 قطب آموزشی کشور اشاره کرد و افزود: این آزمون در دانشگاه تربیت مدرس به عنوان قطب شماره 1 با 400 داوطلب، دانشگاه مازندران به عنوان قطب شماره دو با 300 داوطلب، دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان قطب سوم با 250 داوطلب، دانشگاه تبریز به عنوان قطب چهارم با 300 داوطلب، دانشگاه اصفهان به عنوان قطب پنجم با 300 داوطلب، دانشگاه شیراز به عنوان قطب ششم با 275 داوطلب، دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان قطب هفتم با 550 داوطلب و دانشگاه بوعلی سینا همدان به عنوان قطب هشتم با 220 داوطلب همچنین در دانشگاههای سیستان و بلوچستان و رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول سازمان سنجش درباره رشته های این آزمون، اظهار داشت: در المپیاد نیمه متمرکز علمی دانشجوی، آزمون 16 رشته از 17 رشته شامل رشته های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصدی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزی، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات برگزار می شود.

به گفته این مقام مسئول سازمان سنجش، آزمون طراحی صنعتی به طور جداگانه برگزار و زمان آن از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

توکلی درباره زمان اعلام نتایج، خاطرنشان کرد: نتایج نهایی این آزمون در هفته سوم خرداد سال جاری از طریق سایت مرکز المپیاد سازمان سنجش اعلام خواهد شد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار