شماره 164 ماهنامه نمایش از اول اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و نود و دو به چاپ رسیده و از امروز در پیشخوان دکه های روزنامه فروشی قابل عرضه است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نگاه ویژه مجله نمایش در این شماره به تئاتر کودک اختصاص یافته که گفت و گوهایی در این زمینه با هنرمندانی چون رضا فیاضی، بهرام شاه محمدلو، شهرام کرمی و مهدی قلعه صورت گرفته و میزگردی با حضور عادل بزدوده، محمدرضا کوهستانی و احمد سلیمانی در این زمینه برگزار شد. 
در گستره تئاتر ایران ، این بار به تئاتر استان قزوین می پردازد. در این شماره ماهنامه نمایش آثار و گفتاری از دکتر محمود عزیزی، منوچهر اکبرلو، سیدحسین فدایی حسین، مهندس علی اصغر زعیمی، داریوش مودبیان، حمید مظفری و ایرج صغیری به چاپ رسیده است. همچنین می توانید پرونده نمایش قرارداد با ... مرگ!، نقد نمایش های روی صحنه،‌ اخبار ویژه، اخبار تئاتر ایران و جهان، معرفی کتاب و ... را در این شماره مطالعه کنید.
لازم به ذکر است تنها ماهنامه تخصصی نمایش زیر نظر انجمن هنرهای نمایشی، با مدیر مسئولی حسین مسافر آستانه و سردبیری نصرالله قادری هر ماه در سراسر ایران منتشر می شود./ص
برچسب ها: ماهنامه ، نمایش ، انتشار ، شماره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار