فرماندار شهرستان بهارستان از ثبت نام 374 نفر در کاندیدای شورای شهر و روستا خبر داد.

یونس نوبخت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: در جریان ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 374 نفر در فرمانداری شهرستان بهارستان و بخشد‌اری های گلستان و بوستان در این عرصه پرشور انتخاباتی کاندیدا‌توری خود را اعلام کردند.
نوبخت گفت: از این تعداد، 119 نفر متعلق به ثبت نام کنند‌گان شورای اسلامی شهر گلستان 92 نفر شهر نسیم شهر، 62 نفر شهر صا‌لحیه بوده و 31 نفر نیز برای حضور در شورای اسلامی روستای همد‌انک، 32 نفر روستای اور‌ین و 13 نفر روستای ریه ثبت نام کرده ا‌ند.
نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: تمام تلاش خود را در جهت حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم به کار گرفته و هر چه در توان داریم در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.
وی شور و حال انتخاباتی را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری افرادی که این توانایی را در خود دیدند و پا به عرصه گذاشتند می تواند در راستای پرشور نمودن عرصه انتخابات تأثیر گذار باشد.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان خاطر نشان کرد: انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه برگزار می شود./ل
برچسب ها: شوراها ، شهر ، روستا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.