معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان‌شمالی گفت: پست‌های اداری مورد نیاز برای راه اندازی نمایندگی دستگاه‌ها در شهرستان راز وجرگلان پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ولی گریوانی با اشاره به پیگیری‌های لازم برای پست‌های اداری شهرستان نوبنیاد راز و جرگلان اظهار کرد: اکنون مقدمات فرآیند استخدام و جذب نیروها به منظور به کار گیری در پست‌های اداری راز و جرگلان در حال انجام است.

وی افزود: امسال نیروهای لازم برای پست‌های اداری این شهرستان با اولویت نیروهای بومی به‌کارگیری خواهد شد.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان شمالی ادارات مختلفی در شهرستان راز و جرگلان راه‌اندازی خواهد شد که برای پست‌های اداری و جذب نیرو تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای راز و جرگلان را ساخت مجتمع ادارات در  این شهرستان عنوان کرد که با هدف تسهیل در دسترسی مردم به ادارات انجام می شود.

 شهرستان مرزی راز و جرگلان در شمال استان خراسان شمالی قرار دارد. این شهرستان با دارا بودن سه بخش دارای اقوام مختلف کرمانج، ترکمن، تات و ترک است.

راز و جرگلان در 28 اسفند سال گذشته با معرفی سرپرست فرمانداری تاسیس شد که پیشنهاد تغییر نام به عنوان شهرستان  وحدت به دولت ارائه شده است.
برچسب ها: راز ، جرگلان ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.