شهردار فیروزکوه گفت: شهرداری این شهرستان با جذب سرمایه‏ گذاران خارجی، رشد جهش‏ گونه ‏ای را در سطح شهر و اجرای پروژه‏ های زیر ساختی عمرانی فراهم کند.

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم جز با مشارکت مردم، اعضای شورای شهر و مسئولان فرادستی محقق نمی‏شود.

وی ادامه داد: کسب عنوان سومین شهرداری برتر استان تهران در سال 91 توفیقی بود که جز با همدلی پرسنل و همراهی مردم و مساعدت مسئولان حاصل نمی ‏شد.

حیدری افزود: در این راستا و به منظور توفیق هر چه بیشتر در انجام وظایف و خدمت به شهروندان، کماکان دیدگاه ریاضتی و نهضت عمرانی در دستور کار این نهاد قرار خواهد داشت.

شهردار فیروزکوه از اجرای 25 برنامه عمرانی در فیروزکوه در سال 92 خبر داد و افزود: با توجه به بودجه پیش‏ بینی شده شهرداری فیروزکوه در سال جاری، 25 برنامه عمرانی با اعتباری بالغ بر 5/5 میلیارد تومان در سطح شهر اجرایی می ‏شود.

وی ادامه داد: اجرای هر یک از این پروژه‏ ها به طور متوسط به مبلغی در حدود 120 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و شهرداری مردم را به ورود در این عرصه می ‏طلبد چرا که با این مبالغ و بودجه ‏های مصوب و بضاعت اندک، نمی ‏توان معجزه کرد.

حیدری اضافه کرد: تکمیل مجموعه اقامتی، تفریحی و فرهنگی کلفور، تکمیل شهربازی، رفوژ میانی حد فاصل میدان امام علی (ع) تا بیمارستان امام خمینی (ره)، آسفالت معابر، ایجاد پارک ‏های جدید، مرمت و تعمیر کانال‏ های سطح شهر، ادامه پیاده‏ روسازی معابر و ... از جمله کارهای عمرانی است که در برنامه‏ های سال جدید شهرداری گنجانده شده و با مشارکت جمعی مردم و مسئولان عملیاتی خواهد شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.