رییس پلیس آگاهی زنجان از متلاشی شدن یک باند حرفه‌ای سارقان منازل خبر داد و گفت: اعضای جوان این باند به 28 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ «مصطفی طلوعی» با بیان این مطلب، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان،‌ شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این سرقت‌ها برنامه‌ریزی شده و توسط اعضای یک باند انجام می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از اعضای 22 ساله این باند شناسایی و در عملیاتی دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی زنجان اظهار کرد: با دستگیری این متهم مشخص شد این باند متشکل از سه عضو بوده که شبانه با شناسایی منازل خالی از سکنه و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پی. کی نسبت به سرقت اقدام می‌کردند.

طلوعی تصریح کرد: دو عضو 21 و 25 ساله دیگر این باند نیز شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با بیان این‌که در بازرسی از محل اختفای متهمان مقادیری اقلام مسروقه کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌ها به 28 فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان زنجان با هم‌دستی هم اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان این‌که متهمان اموال را پس از سرقت به چند مالخر می‌فروختند، اظهار کرد: در این ارتباط هفت مال‌خر نیز شناسایی که اقدامات قانونی انجام شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: زنجان ، سارقان ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.