مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 79 هزار و 802 تن تختال در این شرکت تولید شده که 70 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

آقا جانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس پیش بینی کرد امسال یک میلیون و 200 هزار تن تختال در شرکت فولاد هرمزگان تولید شود.

تولید پیشین این کارخانه به طور متوسط 48 هزار و 756 تن فولاد بود.

وی افزود : در این مجتمع هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند که قرار است امسال این افراد به 2 برابر افزایش یابند.

آقاجانی افزود: تلاش شبانه روزی کارکنان ، کاهش توقف های اضطراری و تعمیرات به موقع واحد های حمل مواد و کوره های ریخته گری از مهمترین عوامل موثر در افزایش تولید است.
مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان گفت : این شرکت موفق به ثبت رکورد تولید روزانه ریخته گری 33 ذوب و تولید 3 هزار و 545 تن تختال در فروردین شد.

آقاجانی تصریح کرد: شرکت فولاد در یک ماه گذشته موفق به تولید 132 هزار و 458 تن آهن اسفنجی شد که 21 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.
ظرفیت اسمی این مجتمع تولید یک میلیون و 500 هزار تن فولاد در سال است پیش بینی کرد. مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: شمش های فولادی تولید شده در این مجتمع پس از نورد در صنایع سنگین از جمله صنایع کشتی سازی و ساخت مخازن و خطوط نفت و گاز استفاده می شود.
شرکت فولاد هرمزگان دی 90 با حضور رئیس جمهور در استان به بهره برداری رسمی رسید./س


برچسب ها: افزایش ، تختال ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.