معاون پیشین امور برق و انرژی وزارت نیرو گفت: در سالی که از سوي مقام معظم رهبري، سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري شده است، صنعت برق كشور بايد بهترين حماسه ها را خلق كند و من نيز به عنوان سرباز كوچكي در خدمت صنعت برق كشور خواهم بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، محمد بهزاد که پس از 41 سال فعالیت ارزنده در صنعت برق کشور به افتخار بازنشستگی نایل شده است، امروز (شنبه) در آیین تودیع خود، اظهار داشت: درخشش صنعت برق كشور مرهون همت و تلاش تمام صنعتگران و مديران خوب وزارت نيرو است.

وی با بیان اینکه مجيد نامجو سي امين مديري است كه در دوران فعاليت خود افتخار همکاری با وی را داشته ام، گفت: از وزير نيرو سپاسگزاری مي كنم كه با بازنشستگي اينجانب پس از 41 سال خدمت در صنعت برق موافقت كرد.

وي گفت: جايگاه امروز صنعت برق كشور بر هيچكس پوشيده نيست و صنعت برق كشور از صنایع موفق در كشور است و اميدوار هستم كه از اين پس نيز شاهد درخشش هرچه بيشتر اين صنعت چه در كشور و يا در جهان باشيم. 

بهزاد گفت: در ابتداي انقلاب اسلامي ظرفيت نصب شده نيروگاه هاي كشور هفت هزار مگاوات بود که تا آغاز فعاليت دولت نهم اين رقم به 31 هزار مگاوات رسيد و هم اکنون به حدود 70 هزار مگاوات رسيده است كه اين افتخار مرهون تلاش هاي دسته جمعي کارکنان صنعت برق كشور است.

وي ادامه داد: در زمان حاضر صنعت برق كشور از پايداري بسيار خوبي برخوردار است و با وجود تمام چالش ها و تحريم ها و به ویژه فشارهايي كه در چند سال اخير از سوي كشورهاي بيگانه به ما تحميل شد، توانستيم از رتبه 18 به رتبه 14 ظرفیت تولید در جهان برسيم و تمام اينها نشان مي دهد كه صنعت برق كشور براي رشد و پيشرفت، سرعت خوبي را در پيش گرفته است.

وي نشاط كاري بين مديران را امري مهم دانست و گفت: صميميت، صداقت و تزريق انرژي مثبت مي تواند كارايي مديران را دوچندان كند.

وي اضافه كرد: سال 90، سال بسيار سخت اما سال شيريني بود و سال 91 سال سخت تري براي ما بود اما خوشبختانه با تلاش تمام کارکنان به خوبي سپري شد بدون آنكه حتي براي يك لحظه در كشور خاموشي مطلق داشته باشيم.
برچسب ها: انتصاب ، عزل ، وزارت ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار