مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، گفت: جامعه کارگری استان با حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد ماه حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سهراب براندیشه گفت: کارفرمایان و کارآفرینان از جمله معدود افرادی هستند که قادرند گره های بسته ای را از مشکلات جامعه بگشایند.

وی افزود : ایجاد یک کارخانه صنعتی و تولیدی و در کنار آن ایجاد یک شغل پایدار از جمله بازکردن گره های بسته جامعه ماست که این مهم را کارفرمایان و کارآفرینان انجام می دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که در استان کرمانشاه کارفرمایان و کارآفرینان برجسته ای وجود دارند که همواره در سطح کشور نیز سرآمد می باشند.

براندیشه گفت : فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ توصیه شده ای از سوی اسلام است که داشتن چنین روحیه ای جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه سوق می دهد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه توسعه یافته ای در تمامی زمینه ها داشته باشیم نیاز است که روحیه کار و تلاش را در میان خود بالا ببریم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، گفت: ما جامعه کارگران استان کرمانشاه تعهد می کنیم که با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظمای ولایت را خلق کنیم.

براندیشه افزود: همچنین ما کارگران و کارفرمایان استان کرمانشاه تعهد می کنیم که با تلاش در مسیر کار و تولید، حماسه اقتصادی مدنظر رهبر انقلاب را خلق کنیم/س
برچسب ها: کرمانشاه ، مدیر ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.