دانشگاه هوا فضاي خواجه نصير به نام پرديس شهيد رضايي نژاد نامگذاري شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ مجيد قاسمي، رياست دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي امروز در نشست خبري گفت: دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي در سال 81_80 يک تکه از زمين هاي منابع طبيعي را که 18 هکتار بوده، توسط هيئت دولت تقسيم کردند و به دانشگاه خواجه نصير طوسي ارائه دادند.

وي افزود: در سال 91_90 اين زمين به عنوان دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي برگزيده شد و همچنين در سال 91 طي صورت جلسه اي سند امضاء شد و سند به دانشگاه داده شد.

وي خاطرنشان کرد: اين زمين 9.2 هکتاري به نام پرديس شهيد رضايي نژاد نامگذاري شد.

رياست دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي اذعان داشت: در ماه هاي گذشته خوابگاه هايي به نام شهيد رضايي نژاد نامگذاري شده بود که در پايان دانشکده پرديس را به شهيد رضايي نژاد نامگذاري کرديم.

وي تصريح کرد: در دانشگاه خواجه نصير افزايش تعداد 77 استاد رخ داده است و همچنين تعداد 80 دانشيار به دانشگاه خواجه نصير اضافه شده است و اميدواريم در سال آتي در بحث تعداد دانشجو به آن خواسته خودمان برسيم.

وي اظهار داشت: اين طرح دانشگاه خواجه نصير طي چند جلسه شامل روسا، هيئت گروه، ميدان گروه که بيش از 60 الي 70 نفر اين سند در برج ميلاد تبيين شد.

وي اضافه کرد: در سال 91 دانشگاه خواجه نصير5 دانشکده را تاسيس کرد؛ دانشکده رياضي، فيزيک، شيمي، مواد و کامپيوتر از جمله دانشکده هايي هستند که ساخت 4 دانشکده آن به اتمام رسيده و تا سال آينده دانشجو مي پذيرد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار