سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران گفت: افتخاري به سرمربي تيم هلال احمر گفته بود؛ مي دانم که هيچ تباني صورت نگرفته است اما حالا تباني تيم ما را محرز مي داند.

محمود خوراکچي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: صحبت هاي افتخاري من را آزرده خاطر کرد و باعث شد خستگي يک فصل فعاليت بي وقفه در ليگ برتر در تنم بماند. او که در حال حاضر بالاترين مقام خانواده فوتسال را به خود اختصاص داده، بايد مسائل را به شيوه اي پدرانه حل کند و با يک هم انديشي و صحبت جريانات را به بهترين شيوه حل و فصل کند.

سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران افزود: کساني که به افتخاري مشاوره مي دهند، به فکر منافع شخصي خود هستند و با اين ديد حاضرند هرکسي را به حاشيه بکشانند و در آخر نيز خوراکچي نام هايي را که دلشان براي فوتسال مي تپد را خراب کنند و انگيزه ها را از بين ببرند.
افتخاري که تجربه بسياري دارد، مديريت دارد بايد بداند که دلسرد کردن مربيان کار درستي نيست. تا کي مي خواهند دلسوزان فوتسال را فراري دهيد؟

خوراکچي در ادامه بيان داشت: در مصاحبه اي که سرپرست کميته فوتسال با يکي از سايت هاي خبري داشت، در حق من اجحاف شد و حتي انگ تباني هم به من زده شد؛ چرا در جايي که حضور ندارم بايد در موردم صحبت شود و محکوم شوم؟

در طول فصل چه مسئله اخلاقي داشتم که افتخاري شاهد آن بوده است؟ اگر من در خصوص کنترل اعصابم مشکل دارم، چرا تمام تيم ها دوست دارند با من کار کنند؟

سرمربي تيم ميثاق تهران اظهار داشت: افتخاري در صحبت هاي خود گفته بود که در مورد سرمربيگري تيم ملي با من جلسه اي داشته، اما اين موضوع صحت ندارد، ولي نام من را به نامزدهاي مربيگري اعلام کرد و چند روز بعد نيز منکر اين موضوع شد و جريان در همين حد باقي ماند و ما هيچ صحبتي باهم نداشتيم.

در صورتيکه فرض کنيم افتخاري با من جلسه داشته و به دليل عصبانيتم از ليست حذف شدم، آيا تنها اين موضوع قانع کننده و عادلانه است؟
آيا مربيان جهاني مانند فرگوسن و مورينيو عصباني نمي شود و از زمين اخراج نمي شوند؟
کي روش که مربي خوبي هم هست، به دليل اعتراض به راي داور از زمين اخراج نشد؟

اين حق مربي است، مربيان در زمين متحمل فشار مضاعفي هستند و در مواقعي به چشم مي بينند که داوران حق تيمشان را پايمال مي کنند، پس براي باز پس گيري اين حق اعتراض مي کنند. من نيز همين کار را انجام دادم.

وي خاطرنشان کرد: افتخاري بايد در مورد کساني که با آنها مشاوره مي کند تجديدنظر کند، زيرا در اين صورت تک تک افراد به جاي اينکه پايبند فوتسال شوند، فرار مي کنند.

*** مملکت قانون دارد، تباني ثابت شود اعتراض مي کنم

محمود خوراکچي در خصوص اتهام تباني که به 2 تيم ميثاق و هلال احمر زده شده، گفت: هيچ کس نمي تواند تيم ميثاق را به تباني محکوم کند، زيرا اين کار صورت نگرفته است.

مملکت قانون دارد در صورتي كه انگ تباني را ما بزنند از روزنه هاي قانوني وارد عمل مي شويم تا از حقمان دفاع كنيم اگر رأي مسئولان به تباني ما مثبت باشد مطمنا اين تصميم مقرضانه بوده است كه در اين صورت من به راحتي از اين موضوع نمي گذرم تا مسولان به اشتباه خود پي ببرند افتخاري در صحبت هاي خود گفته بود تباني گناه بالاتري نسبت به دوپينگ است اما من مي گويم تباني بالاترين گناه يك شخص است زيرا طي آن حق افراد ديگري ضايع مي شود براي ماندن يا نماندن يك تيم در ليگ عاقبت و آخرت خود رانمي فروشم.

سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران گفت: مديريت باشگاه در نيم فصل نخست به دليل نتايج ضعيف بازيكنان را جريمه كرده بود اما قبل از بازي با هلال احمر شرط كرد در صورتيكه موفق به شكست اين تيم تبريزي شويد جريمه اي كه از قرارداد كسر شده، برگزار مي شود مبلغي نيز به قرارداد سرمربي اضافه مي شود با وجود اين شرايط آيا من و بازيكنانم مي توانيم از حق خود براي يك تيم ديگر بگذريم؟ از سوي ديگر در صورت پيروزي در بازي پاياني من به مربي تبديل مي شوم كه تيم را از رده دوازدهم به رده چهارم برساندم چرا بايد اين عنوان را از خود دريغ كنم حتي در زمانبندي سفر به تبريز نيز تمام امكانات را به گونه اي فراهم كردم تا كوچكترين سوء ظني بوجود نيايد به دليل نسبت فاميلي كه با سرمربي هلال احمر داشتم مي دانستم تمامي مسئولان به اين رقابت متمركز شدند پس چرا بايد خودم را درگير تباني مي كردم.

وي افزود: خسروي سرمربي تيم هلال احمر خودش فيلم بازي را به كميته فوتسال برد و به افتخاري تحويل داده بود اين همان فيلمي است كه در اختيار برنامه نود قرار گرفته بود فيلم بازي به صورت كامل تحويل مسئولان داده شده و افتخاري نيز همان روز به خسروي گفته بود من برنامه نود را نديدم اما شنيدم كه چه اتفاق هايي افتاده اطمينان دارم تباني صورت نگرفته است اين صحبت هاي كسي است كه روز گذشته به من تهمت تباني زده بود چطور مي شود نظر يك انسان تا اين حد عوض شود اما تقصير پاك شدن پنج دقيقه پاياني فيلم بازي نيز متوجه افرادي است كه در كميته هستند؛ اگر شخص ديگر در جايي ديگر، فيلمي را پاك كرده من بايد محكوم شوم؟

خوراكچي در پايان خاطرنشان كرد: روزي كه حتي فكر تباني در سرم بگنجد روز مرگ من است مسئولان نبايد بهترين مربي سال 91 را محكوم مي كردند و تهمت بزرگي را به من مي زدند اما تنها جوابي كه به افتخاري مي دهم اين است كه طلايي كه پاكه چه منتش به خاكه، اخلاق مداري در ورزش فوتسال يكي از مهمترين هدفهايم است من از اين هدف دور نمي شوم./مح

برچسب ها: خوراکچی ، تبانی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار