مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر از ساخت سکوهای پروژه‌های گازی پارس جنوبی در این شرکت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ افشین رحیمیان گفت: اکثر پروژه‌های گازی پارس جنوبی هم‌اکنون در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر در حال انجام است.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات ساخت دو اسکله فاز 12 پارس جنوبی و یک سکوی فاز 18 در این شرکت در حال اجرا است.

مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر ادامه داد: این سکوها در آینده نزدیک و با پایان یافتن عملیات ساخت آن‌ها برای بارگیری و نصب در محل فاز 12 و 18 پارس جنوبی آماده خواهند شد.

رحیمیان تصریح کرد: علاوه بر این یک عرشه پروژه فاز 19 پارس جنوبی نیز تا پایان سال به پایان رسیده و عملیات بارگیری آن انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت تاسیسات دریایی عمده کارهای مربوط به ساخت، بارگیری و نصب عرشه‌ها، سکوها و پایه‌ها را انجام می‌دهد.

مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر اضافه کرد: هم‌‌اکنون دو سکوی فاز 12 و سکوهای فاز 18 پارس جنوبی در یارد یک این شرکت در حال انجام است که با پایان عملیات ساخت این سکوها در ماه‌های آینده همه تعهدات یارد یک اجرایی شده و پروژه دیگری در آن باقی نخواهد ماند.

رحیمیان ادامه داد: یکی از مهمترین مواردی که در خصوص فعالیت‌های تاسیسات دریایی وجود دارد در حوزه اشتغالزایی و اشتغال‌پایدار است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر در یاردهای شرکت تاسیسات مشغول به کار هستند.

مدیر یاردهای شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر در پایان بیان کرد: در همین راستا از کارفرماهای بزرگ فعال در حوزه‌های نفت و گاز می‌خواهیم تا پروژه‌های خود را به این شرکت واگذار تا زمینه فعالیت بیشتر جوانان منطقه در زمینه اشتغال‌ فراهم شود./ب
برچسب ها: ساخت ، سکو ، پارس جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.