مهدی کامرانی و سعید ارمغانی دو چهره ارزشمند بسکتبال ایران نیز جهت حضور تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا که در دهوک عراق برگزار می گردد به این تیم ملحق شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان  وبنابر اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ سعید ارمغانی در زمینه پیوستنش به این باشگاه می گوید:بسیار خوشحالم که این افتخار نصیبم گردید تا با حضور در این باشگاه با ماهانی ها همراه شوم.

وی در خصوص اردوهای آمادگی گفت:در هر حال یکی از سختی های کار ماهان آن بود که دیر هنگام جهت حضور در این مسابقات آماده شد. دلیل آن نیز دیر اعلام شدن انصراف مهرامی ها بود.در هر حال بازیکنان و کادر فنی ماهانی ها بسیار عالی ظاهر شده اند و با برگزاری اردوهای آمادگی و انجام تمرینات فشرده در شرایط ایده آلی قرار دارند.شاخصه این تیم در حال حاضر انگیزه بسیار بالای بازیکنان آن است.
مهدی کامرانی نیز در زمینه پیوستنش به ماهان گفت:خدا را شاکرم که به عنوان یار کمکی به تیم ماهان ملحق شده ام. باشگاه فولاد ماهان جزو بهترین باشگاه های حرفه ای فعال در آسیاست.من در گذشته زمزمه هایی را از کیفیت فعالیت های این باشگاه شنیده بودم.در این فرصت آن را به چشم ملاحظه کرده ام.یک بازیکن حرفه ای در این باشگاه بسیار راحت است چرا که کلیه امکانات مورد نیاز برای او مهیاست. در این صورت بازیکنان نیز تمامی تمرکز خود را بر روی بازی می گذارند.
وی اظهار داشت:دیر بسته شدن تیم فولاد ماهان جهت حضور در مسابقات غرب آسیا مسئله ای بزرگ بود اما حضور محسن صادق زاده به عنوان سرمربی این تیم و علم بالای او باعث مرتفع شدن مشکلات شده است.صادق زاده با طراحی و ارائه تمرینات تخصصی برای بازیکنان آمادگی ایده آلی را در تیم ایجاد نموده است.امیدوارم با کسب نتیجه ای درخور نام باشگاه فولاد ماهان سپاهان پاسخ اعتماد مدیران این باشگاه را بدهیم.
کامرانی خاطر نشان کرد:مسلماً ما تمامی تلاش خود را برای کسب قهرمانی انجام می دهیم اما در نهایت کسب هر نتیجه ای برای فولاد ماهان برابر با قهرمانی است چرا که حضور این تیم با بازیکنان کاملاً ایرانی در این مسابقات خود افتخار بزرگی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.