كاپيتان تیم فولاد خوزستان گفت:با تمام وجود در اين دو ديدار پاياني بازي مي‌كنيم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگارانبختيار رحماني  درگفت‌وگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان گفت:بازي برابر استقلال و پرسپوليس شرايط خاص خود را دارد و بازيكنان براي اين‌كه خود را نشان دهند، انگيزه دارند. تمام بازيكنا‌ن ‌ما براي اين ديدار آماده هستند. ما در اين دو ديدار پاياني براي برد به ميدان مي‌رويم و اين‌كه حريف‌مان استقلال با تيمي ديگر باشد، براي‌مان فرقي ندارد.

رحماني با بيان اين‌كه مي‌توانيم استقلال را شكست دهيم، عنوان‌كرد: دور رفت هم اين تيم را در آزادي با سه گل شكست داديم و اميدوارم در اهواز هم آن‌ها را مغلوب كنيم.وي با اشاره به اين‌كه استقلال تيم بسيار خوبي است و با تساوي برابر ما مي‌تواند قهرمان ليگ شود، گفت: اين تيم از مربي خوب و بازيكنان باتجربه‌اي بهره مي‌برد. به دليل اين‌كه ما سال گذشته در اهواز متحمل شكست بدي در اهواز مقابل آن‌ها شديم، قصد داريم اين نتيجه را در اين‌جا جبران كنيم.

كاپيتان تيم فوتبال فولادخوزستان درباره شرايط خودش عنوان‌كرد: اكنون سرحال هستم ولي از اين‌كه بازي با تراكتورسازي را از دست داديم و به تساوي رسيديم، ناراحت هستم و حتي تا دو شب پس از اين ديدار خوابم نمي‌برد. به نظرم ما با اين تساوي رسيدن به سهميه آسيا را از دست داديم، هرچند خدا بزرگ است و مي‌توان كاري كرد. ما امسال براي رسيدن به جام باشگاه‌هاي آسيا بسيار زحمت كشيديم.

وي در پايان اظهاركرد: يكي از روزنامه‌ها طي مصاحبه‌اي كه با من داشت از طرف من نوشته بود كه بختيار گفته است اگر فولاد به جام باشگاه‌هاي آسيا نرود، از اين تيم جدا مي‌شوم در حالي‌كه من گفته بودم، احتمال جدايي‌ام از فولاد بسيار كم است. مي‌خواهم در اين جا نيز بگويم كه من به هيچ وجه از فولاد جدا نمي‌شوم.


برچسب ها: فولاد ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار